|
Wallpaper? (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| diddi |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Die 79 is het aantal beeskes da mn PC binnenvliegen. |
Nice, welk proggie is dat dan? |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Xilver
Dat kunt ge instellen. |
Standaard staat dat op 75° ;) |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by domineesje
Standaard staat dat op 75° ;) |
Ge kunt dat wel degelijk verhogen, maar mijne pc crasht al op 60° dus ik kom daar toch nooit:p |
|
|
| mellow_head |
| MemTurbo heet da prog. |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Ge kunt dat wel degelijk verhogen, maar mijne pc crasht al op 60° dus ik kom daar toch nooit:p |
Dat wordt eens tijd dan, dat je eens je pc-case opent en de binnenkant eens stofzuigt. Haalde ik deze morgend 63° (bij een zwaar programma) en ik flipte al, omdat dat niet normaal is. Normaal draait het hier rond de 42-48°. |
|
|
| diddi |
| Zalman fans or water cooling for the win!! :toothless |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by domineesje
Dat wordt eens tijd dan, dat je eens je pc-case opent en de binnenkant eens stofzuigt. Haalde ik deze morgend 63° (bij een zwaar programma) en ik flipte al, omdat dat niet normaal is. Normaal draait het hier rond de 42-48°. |
maja da was vorige zomer en voor ik men nieuwe cooler gestoken heb... nu draait hij ook rond de 45° ze:) |
|
|
| domineesje |
En weer eens veranderd
 |
|
|
| Transfusion |

Vista powered |
|
|
| Real |
Ge moogt het hebben.
Ik blijf nog wel zo lang mogelijk bij XP. |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Real
Ge moogt het hebben.
Ik blijf nog wel zo lang mogelijk bij XP. |
same here |
|
|
|
|