|
Wallpaper? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| mellow_head |
| quote: | Originally posted by Tiger777
Iemand die dan YDR?:gsmile: |
haha, ik heb Yves ooit ge-emaild. Ik kreeg als reactie: 'Ja ik zit nieveel op MSN, en als ik bij mn vriendin zit mag ik er toch ni op.'
:stongue: |
|
|
| Transara |
@Loraine: Leuk hoor Loes, dat je mij als 'jongste' lid van het feestzooitje ook op de poster heb geplakt!
Ik vrees nu al voor de poster van volgend jaar...:eek:
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| Loraine |
| quote: | Originally posted by Transara
@Loraine: Leuk hoor Loes, dat je mij als 'jongste' lid van het feestzooitje ook op de poster heb geplakt!
Ik vrees nu al voor de poster van volgend jaar...:eek:
:haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
Jaargang 2 (2006-2007) is per 1 september van kracht gegaan, zal ZEKER die van 2005-2006 overtreffen :haha: :haha: :haha:
Heb nu een poster van 60x80 op m'n deur hangen :thepirate In de copyshop om de hoek wist men niet wat men zag toen ik aan het snijden was (4x A3) :toothless
NB: Poster wordt in orgineel formaat (60x80) alleen onder degenen verstrekt die er daadwerkelijk opstaan, maar dat spreekt wel voor zich denk ik ;) |
|
|
| ConFig |
 |
|
|
| domineesje |
Weer een paar maanden verder, tijd voor verandering :)
 |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by domineesje
Weer een paar maanden verder, tijd voor verandering :)
|
Ik heb der in tussentijd al velen gehad, maar niet gepost. De huidige is wel toonbaar :)
 |
|
|
| Transfusion |
Vrij simpel gehouden
 |
|
|
| Moisture |
Weliswaar wat uitgerekt, maar vind geen grotere versie
 |
|
|
| Shadowkid |
mijn voor het moment:
 |
|
|
| Config |
mmmmMaria :)
schone background om uw pc mee op te starten :) |
|
|
| Push2005 |
| Tiger met firefox zien werken doet pijn :( |
|
|
| Tiger777 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Tiger met firefox zien werken doet pijn :( |
Mij ook. Ik heb daar een tijdje mee gewerkt, maar dan begon het mij te irriteren dat 3/4 van de plugins dat IE wel heeft mankeert, om nog maar te zwijgen over de 59Mb ram die firefox elke keer gebruikt. Terug naar IE heeft gefaald wegens het ontbreken van het overzetten van de favorieten.
| quote: | Originally posted by Shadowkid
|
 |
|
|
|
|