|
Wallpaper? (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Lekkere borsten Moisture :)
Wie kent hier ne goeie image-upload-site want op Imageshack is het te groot, dan zit da weer ni goe, etc. |
verklein het dan eerst
@bertn lukt dat nu met die meters, of is het enkel bij de vraag dat je blijft? |
|
|
| Bertn |
| ik blijf bij de vraag, want het zag er allemaal nogal "brol"-achtig uit:) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Bertn
ik blijf bij de vraag, want het zag er allemaal nogal "brol"-achtig uit:) |
idd :)
maar ge kunt dat afzetten of een thema zobder dien brol |
|
|
| Jasperovitsj |
| Vette track die aant spelen is Bert! ;) |
|
|
| Bertn |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Vette track die aant spelen is Bert! ;) |
haha
weird, maar wel vet ja:D |
|
|
| Bunz |
Kdoe het momenteel met deze:
 |
|
|
| Antony |
^ effe snel wa gesprekken me meisjes geopend en de jongens afgesloten voor de foto? :p
mijn achtergrond:  |
|
|
| diddi |
^ die heeft er bij mij ook lang opgestaan... :eek:
prachtige wallpaper, zonde van de onrealistische lichten... :D |
|
|
| Antony |
| zen broertje me rode accenten is net tege de muur gegaan! le mans is nog ma een uur bezig en al een Aston Martin kwijt :( |
|
|
| Bertn |
| wat een lelijke auto zeg:p |
|
|
| Push2005 |
| Die foto mag je me wel es zenden ze Bunz :D |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by Push2005
Die foto mag je me wel es zenden ze Bunz :D |
ge kunt ook de link gewoon volgen ;) www.fotograferen.net |
|
|
|
|