|
Wallpaper? (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| Glexx |
 |
|
|
| Tunki |
| quote: | | Originally posted by DJ Sid hoe is Vista ? |
Valt goed mee, werkt sneller als Windows XP, en grafisch is het geweldig he. |
|
|
| Antony |
| is die Post-it ook enkel voor Vista? anders mag je een linkje geven :) |
|
|
| domineesje |
| quote: | Originally posted by Antony
is die Post-it ook enkel voor Vista? anders mag je een linkje geven :) |
smerige tool ;) |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by Tunki
Valt goed mee, werkt sneller als Windows XP, en grafisch is het geweldig he. |
Hoe kan dat nu sneller werken als het grafisch zoveel zwaarder is? |
|
|
| Push2005 |
Beta-versies over uw huidige besturings-interface installeren doeje toch beter niet volgens mij :s
Ik ga alleszinds mijn XP niet updaten, dat kan bij formatteren etc problemen opleveren. |
|
|
| Eagle` |
| quote: | Originally posted by Real
'k Had kunnen denken dat jij een Disney-homo was. :) |
:gsmile: :gsmile: :gsmile: |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Hoe kan dat nu sneller werken als het grafisch zoveel zwaarder is? |
ze hebben ne keer gekuist in hun overbodige code! :toothless |
|
|
| djcresto |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Hoe kan dat nu sneller werken als het grafisch zoveel zwaarder is? |
ge moet er wel ne nieuwe pc bijkopen eh :p |
|
|
| Dj LPG |
| quote: | Originally posted by diddi
ze hebben ne keer gekuist in hun overbodige code! :toothless |
Microsoft?:toothless En da zou ik moeten gaan geloven:p Volgens mij krijg je een latje ram van 4gig bij de aankoop van Vista:p Dan kan het misschien ietsjes vlotter draaien;) |
|
|
| diddi |
| quote: | Originally posted by Dj LPG
Microsoft?:toothless En da zou ik moeten gaan geloven:p Volgens mij krijg je een latje ram van 4gig bij de aankoop van Vista:p Dan kan het misschien ietsjes vlotter draaien;) |
Das idd waar. Microsoft ontwerpt blijkbaar Operating Systems (!!) die idealiter draaien op pc's die nieuwe "High tech" hardware architecture vereisen (64 bit, dual (quadro) core,...). :nervous: :nervous: :nervous: |
|
|
| Tunki |
| quote: | Originally posted by Antony
is die Post-it ook enkel voor Vista? anders mag je een linkje geven :) |
Ge kunt misschien eens google'en naar "Windows Toolbar".
Ik weet niet of dat buiten Vista ook werkt/beschikbaar is ... |
|
|
|
|