|
Wallpaper? (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| domineesje |
| quote: | Originally posted by BZRK
Hmm, daar hebde software voor nodig. No thx dan.
Die wallpaper moogt ge wel altijd es geven. |
die vind je op de bonzai site ;) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by domineesje
die vind je op de bonzai site ;) |
In 1024 x 768 max :rolleyes:
That is so 1999 :mad: |
|
|
| Dark Apostle |

Windows balk is verborgen, voor de rest is mijn bureaubladje proper eh :D |
|
|
| mellow_head |

Stomme MSPaint :p |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by mellow_head
Stomme MSPaint :p |
Ja, da zalt zijn :p |
|
|
| Antony |
| moet er nbeetje mee kunnen werken eh |
|
|
| CygnusX |
De mijne:
 |
|
|
| mellow_head |
| een map die 'Mieke' heet? :p rrrrrrrrr |
|
|
| CygnusX |
| Mieke is mijn zus :p |
|
|
| Loraine |
Weeral zo'n zalig zonnig tafereel hier:
 |
|
|
| jeronimo_jd |
| ej mag ik ook eens den email van jonas? |
|
|
| Dark Apostle |
| quote: | Originally posted by jeronimo_jd
ej mag ik ook eens den email van jonas? |
Had naar trancesession gekomen, dan kon je het hem zelf vragen :p |
|
|
|
|