|
Wallpaper? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Nyah |
Mijn wallpaper opt werk
 |
|
|
| Cosmic |
Deze heb ik nu ruim 1 week, ben er wel tevreden mee:D
 |
|
|
| geoffen |
| die blizzard wallpaper moet me denken aan starcraft;) |
|
|
| Nyah |
| quote: | Originally posted by geoffen
die blizzard wallpaper moet me denken aan starcraft;) |
Ik heb die van de site van World of Warcraft gehaald.
Ma Starcraft is idd ook één van de vele games van Blizzard. |
|
|
| domineesje |
Is het nu geworden |
|
|
| domineesje |
corona - violet
click |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by domineesje
Is het nu geworden |
die heb ik ook :)
en met dezelfde skin ;) |
|
|
| BZRK |
| quote: | Originally posted by domineesje
corona - violet
click |
Hmm, daar hebde software voor nodig. No thx dan.
Die wallpaper moogt ge wel altijd es geven. |
|
|
| Tomorrow Traxx |
Hier staat der dezen op:
Fier op zen stad! :p |
|
|
| Push2005 |
Kga m'n desktop es wa moeten opkuisen vrees ik :toothless
 |
|
|
| FCB_Fanatic |
| quote: | Originally posted by BZRK
Hmm, daar hebde software voor nodig. No thx dan.
Die wallpaper moogt ge wel altijd es geven. |
http://www.bonzaimusic.com
bij free stuff |
|
|
|
|