|
Monday Bar Sommar ! (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Skolan har börjat plus att jag skriver körteorin imorgon på morgonen, men jag hade jävligt gärna sett Marc:rolleyes: |
Christian. Jag känner mig lite utanför. Vad är det för gigs ni ska som jag inte får spela med. jag kan ju stå för (japansk manga pop)
Mixar ju själv hemma osv. Vem är det som håller i det osv. hehehe |
|
|
| Gate 42 |
har inte varit på en enda mb fest denna sommar, bu på mig..
eller ja, bu på att ha sen semester ;)
är väl inte så många måndagar kvar nu va? john 00 flemming nästa vecka, skulle ju kunna vara något i och för sig. |
|
|
| Pjox |
| Någon som vet om det finns en chans att det finns biljetter kvar tills ikväll? |
|
|
| Christian Ö. |
| Jag kommer ikväll!:D (segt att man ska upp 7 imorgon men whatever) |
|
|
| montana |
| helt besviken, kan inte komma idag. har lektioner imorron. |
|
|
| zoric |
Jag hinner inte ner till skolan på någon timme från Stockholm med tanke på att jag bor i Motala (300km ifrån Stockholm). Dessutom har jag ingen att åka med.
Visst suger det riktigt hårt, jag som verkligen ville se J00f :( |
|
|
| SteveTranz4ever |
| Fan glömde köpa förköp till ikväll... :wtf: |
|
|
| Connector |
| hhhyes! j00f var grym som förväntat. Hälsade på Rebel9 och snackade lite med steve. Nu ska jag däcka! God Natt! |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag drog vid 2 eftersom jag skulle jobba idag men hörde just på nyheterna att det blev värsta slagsmålet... trist som FAN !!!!
Såg en jävla massa krogfolk och uppenbarligen en del fotbollshulliganer!
Svart dag igår även för Svensk fotboll... lite OT men det sägs vara lite av samma folk.
http://www.aftonbladet.se/vss/sport...,878739,00.html
Träffade Rebel9 igår för första gången...
Connector var där också... var riktigt kul att träffa igen!
Vilken söt pingla han hittat också :D
Ses snart igen mannen! |
|
|
| Vizay |
Trist att det urartade, festerna har ju varit fria från sådant tidigare men det är väl oundvikligt i längden antar jag.
Tur att man drog tidigare kanske, drog också runt 2 (lite innan steve) eftersom jag var sjukt trött och Psytrance inte är min grej (dessutom hade jag inga vettiga öronproppar så öronen led ganska hårt).
Joof var helt okej men han hade gärna fått lira mindre psy och mer regular trance som han inledde med, hans inledning var skadat bra :) |
|
|
| RebeL9 |
weeeeeeeei vilket party :D
Träffade massa skönt folk. Özgur bjöd på dricka i chilloutrummet, trots att jag spillde ut hans drink LOL! Vilken skön snubbe. Sen träffa jag Steve och Vizay och en del annat trevligt folk:)
Men god damn vilken spelning J00F bjöd på. Ofattbart att han lyckades behålla klimaxet nonstop i över 2 timmar och så bjöd han på flera klassiker. Några som jag kände igen:
Astrix & Dimitri - Evox
Astrix - Fire
Mandrake - Universal Soul (The Digital Blonde remix) (kvällens höjdpunkt)
BT - Flaming June
Etnica - Trip Tonight (Wizzy Noise remix)
skönt med en fest där det inte spelades epiclåtar med 3-minutersbreak utan där dansandet kunde hållas intakt.
Bäst av allt var när J00F dumpade den där silikontjejen och istället följde med mig och polarna för en pratstund på hans hotell. Så paff hon blev. Haha :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: :haha: |
|
|
| zoric |
NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEJ!!!!!!!!!! :( :( :( :( :(
Jag visste att jag skulle missa "Universal Soul"
FAN FAN FAN FAN FAN :<
:(
Gött att ni hade det kul iaf :) |
|
|
|
|