|
Monday Bar Sommar ! (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| Braxen |
| Lite variation hade ju inte skadat .. :nervous: |
|
|
| Vizay |
vilka kommer ikväll då?
jag dyker iaf upp med en polare :) |
|
|
| Vizay |
ni som inte va där missade helt klart något!
Synd på så lite folk bara men å andra sidan fick man plats att dansa bättre så nu är jag fullständigt slutkörd! :p |
|
|
| trancedanne |
| såg nyss på bilder därifrån, ser riktigt nice ut :) Jag kommer nästa vecka i alla fall |
|
|
| NooN |
| Jag ska försöka komma på måndag! :D |
|
|
| wingman |
Andy Moor ska lira hos monday bar 14 augusti. Detta står på hans sida.
14/08/06:
Monday Bar, Stockholm, Sweden |
|
|
| Vizay |
| fan va gött, den är också given. Andy lirade riktigt bra nere i karlshamn sist! :) |
|
|
| wingman |
| quote: | Originally posted by Vizay
fan va gött, den är också given. Andy lirade riktigt bra nere i karlshamn sist! :) |
Jo han var riktigt grym, synd bara att datumet var helt fel och att största delen av klubbfolket befinner sig uppåt landet. |
|
|
| trancedanne |
| fan va nice, om man är hemma då vill säga. Andy missar jag aldrig :) |
|
|
| NooN |
| Vilka kommer ikväll då? Ni måste ju komma, jag kommer ju liksom :rolleyes: :p |
|
|
| Akia |
| :sadgreen: ..måste va på jobbet kl. 6 i morron bitti.. :sadgreen: |
|
|
| NooN |
| quote: | Originally posted by Akia
:sadgreen: ..måste va på jobbet kl. 6 i morron bitti.. :sadgreen: |
Ajajaj, det var ju inte bra det :( |
|
|
|
|