return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Monday Bar Sommar ! (pg. 2)
View this Thread in Original format
Braxen
Lite variation hade ju inte skadat .. :nervous:
Vizay
vilka kommer ikväll då?

jag dyker iaf upp med en polare :)
Vizay
ni som inte va där missade helt klart något!

Synd på så lite folk bara men å andra sidan fick man plats att dansa bättre så nu är jag fullständigt slutkörd! :p
trancedanne
såg nyss på bilder därifrån, ser riktigt nice ut :) Jag kommer nästa vecka i alla fall
NooN
Jag ska försöka komma på måndag! :D
wingman
Andy Moor ska lira hos monday bar 14 augusti. Detta står på hans sida.

14/08/06:
Monday Bar, Stockholm, Sweden
Vizay
fan va gött, den är också given. Andy lirade riktigt bra nere i karlshamn sist! :)
wingman
quote:
Originally posted by Vizay
fan va gött, den är också given. Andy lirade riktigt bra nere i karlshamn sist! :)


Jo han var riktigt grym, synd bara att datumet var helt fel och att största delen av klubbfolket befinner sig uppåt landet.
trancedanne
fan va nice, om man är hemma då vill säga. Andy missar jag aldrig :)
NooN
Vilka kommer ikväll då? Ni måste ju komma, jag kommer ju liksom :rolleyes: :p

Akia
:sadgreen: ..måste va på jobbet kl. 6 i morron bitti.. :sadgreen:
NooN
quote:
Originally posted by Akia
:sadgreen: ..måste va på jobbet kl. 6 i morron bitti.. :sadgreen:


Ajajaj, det var ju inte bra det :(
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement