|
Monday Bar Sommar ! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Vizay |
| jag dyker upp, as usual :) |
|
|
| NooN |
| Niiiice :) Meet you guys there! |
|
|
| Akia |
| Have fun!!! :happy2: |
|
|
| Vizay |
dra mig sidledes över en spikmatta! skadat bra som vanligt av mr. Emery! :)
Sista timmen var gudomlig, kan inte beskriva den på något annat sätt! :) |
|
|
| NooN |
| Måste väl säga att det är det bästa jag hört. Armin må kunna mixa, men gör låtval som Emery kan han inte. Väl värt den fyra timmar långa resan hem... |
|
|
| Vizay |
fyfan så du kom hem till slut din stackare :)
ja gareth levererade som alltid! :) å jävlar va brutal sista timmen va, e helt slut idag :p |
|
|
| montana |
| vizay,noon, var det nåra speciella låtar som gtr lirade, skulle dra up igår men det blev inte av eftersom jag kom på jag bara hade 50spänn på kontot |
|
|
| Vizay |
ahh fan va synd montana :/
hmm jag har blivit så namnokunnig på senare dar men han avslutade med mistral iaf :D
Jag har för mig han lirade cops också, minns dock inte vilken remix...
[edit]
nu kom minnet tillbaka lite, dogzilla - without you, back on track (minns inte vem fan som gjort den), stoneface & terminal - venus :eyespop:, eventuellt lirade han också ronski speed vs. stoneface & terminal - incognition, har ett svagt minne av att jag hörde den igår iaf :) |
|
|
| montana |
| ooh, stoneface & terminallåtarna måste ha ägt på dansgolvet |
|
|
| NooN |
Perasma - Swing 2 Harmony (Nån Remix) lirade han också vill jag minnas.
Back On Track är ju Lange och Gareth Emery som gjort.
Fan vad jag skulle vilja ha hela låtlistan. Han spelade knappt några dåliga låtar ju. |
|
|
| Vizay |
| när stoneface & terminal liras så blire röj, tror jag iaf...jag röjer så jävla hårt själv så jag uppfattar inte min omgivning riktigt :p |
|
|
| jofawe |
det var mysigt där igår :)
Sheridan spelade dock någon sorts tech-house som inte föll mig i smaken, men han styrde upp det lite senare :P
Tog lite kort som nog kommer upp på liquid senare.. eller nått :P
ska bara åka hem först!
Lite låtar:
Perasma - Swing to harmony
Dogzilla - without you
nån red green purple eller vad den heter... (fan att man nästan slutat lyssna på trance!) |
|
|
|
|