return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Monday Bar Sommar ! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Laszlo
Missade Sheridan nere i Berlin på Love from Above - drog dock hem hans set igår kväll. Nice stuff, lite surt att vi missade det...
staz
sheridan var tung igårkväll.. på love from above hade jag inte ens koll på linan meen stack typ när pvd lirade..

mixen på swing2harmony är deserves an effort dub mix. galet grym ,kul att lite djs börjat lira den på sistone för ingen gjorde de när jag upptäckte den ett bra tag sen :)
Christian Ö.
Jaa!!! på söndag fyller jag mina 18 år! Räkna med mig på Mondaybar i höst!:D
zoric
Spelar verkligen J00F på MondayBar Sommar eller är det fel information som jag har sett på Liquidsunset bannern?

Rank-1 kommer jag nog att se igen, riktigt bra i Norrköping sist.
jofawe
det finns lite bilder från kvällen som jag tagit..

http://www.liquidsunset.org/photo/photoserie.php?id=547
zoric
Fina bilder Jofawe.

Jag är verkligen sugen på Rank-1 den 7e Augusti, ska se om jag får med mig någon, för annars sticker jag dit ensam förmodligen.
Pjox
Fan va jag längtar hem!
Hur värdelöst är det inte att känna hur jävla mycket man vill dansa och så sitter man ungifär 100 mil ifrån det man vanligtvis bor alldeles i närheten av?
Men trevligt att klubben värkar bra :)


Hoppas värkligen att det händer nått i slutet på augusti/ början av september!
(hade tänkt att ta mig hem en vända då om allt går enligt planerna)

Ni får gärna dansa lite åt mig också ;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement