|
Monday Bar Sommar ! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by trancedanne
Grym och skön natt :) En aning för mycket tech trance för min del men ändå bra drag :D Nästa vecka blir det en av mina favoriter Andy Moor, då jäklar!!! |
I'll be there:) Danne vi får se till att träffas då, bestämma någon plats eller iaf säga vilka kläder man har så man vet lite mer vad man ska leta efter:D |
|
|
| trancedanne |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
I'll be there:) Danne vi får se till att träffas då, bestämma någon plats eller iaf säga vilka kläder man har så man vet lite mer vad man ska leta efter:D |
Jo fan, blev lite besviken att vi aldrig träffades men vi fixar det lätt tills nästa gång :) |
|
|
| Akia |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
I'll be there:) |
Så det gav mersmak? :toocool: |
|
|
| Vizay |
sprang tydligen förbi ett par TA's verkar det som. Tror jag såg dig filma med mobilen iaf ett par gånger rakt framför mig (jag med totalljud(e?) på T-shirten) :p
Akia sprang man förbi dig också?
Vi kanske skulle ha en gathering eller nått på andy moore där alla kommer tidigt eller nått :p |
|
|
| Akia |
Akia sprang man förbi dig också?
Vi kanske skulle ha en gathering eller nått på andy moore där alla kommer tidigt eller nått :p [/QUOTE]
Nä, jag va inte där :sadgreen: . De skulle va riktigt kul me en gathering! Visserligen börjar jag jobba kl. 6 dan efter men de går kanske att ändra lite på. :gsmile: |
|
|
| Vizay |
jag skulle upp 9 dagen efter, de sved men de gick. ska man upp 6 ere bara å skita i att sova :p
Andy Moor bör inte missas, gathering eller ej! |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by Akia
Så det gav mersmak? :toocool: |
Skojjar du?:D Det va riktigt mäktigt, helt klart över mina förväntningar
Trancen (och säkert all EDM) gör verkligen rätt för sig i sådan miljö och ljudnivå, riktigt skön stämning... Längtar som tusan till Andy! |
|
|
| Dragon Kick |
| quote: | Originally posted by Vizay
jag skulle upp 9 dagen efter, de sved men de gick. ska man upp 6 ere bara å skita i att sova :p
Andy Moor bör inte missas, gathering eller ej! |
Klart vi ska ha en gathering, jag har bara sett 2 pers här ute på klubbar, men aldrig hälsat på någon.....kanske dags nu, haha
Andy Moor it is!;) |
|
|
| Akia |
| Jag funderar på att gå i kväll, blir de nån gathering? |
|
|
| Vizay |
| vet inte om de blir nån gathering men jag kommer iaf som vanligt! :) |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
vet inte om de blir nån gathering men jag kommer iaf som vanligt! :) |
Kommer nog en snabbis också... jobba imorrn :rolleyes: |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Kommer nog en snabbis också... jobba imorrn :rolleyes: |
gör jag med, jag rockar ändå loss till slutet ;)
jag kanske inte är så gammal ändå :D |
|
|
|
|