return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Archives > Classic old threads / Inactive Forums > Retired Forums > Europe - Sweden

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Monday Bar Sommar ! (pg. 7)
View this Thread in Original format
Christian Ö.
quote:
Originally posted by trancedanne
Grym och skön natt :) En aning för mycket tech trance för min del men ändå bra drag :D Nästa vecka blir det en av mina favoriter Andy Moor, då jäklar!!!

I'll be there:) Danne vi får se till att träffas då, bestämma någon plats eller iaf säga vilka kläder man har så man vet lite mer vad man ska leta efter:D
trancedanne
quote:
Originally posted by Christian Ö.
I'll be there:) Danne vi får se till att träffas då, bestämma någon plats eller iaf säga vilka kläder man har så man vet lite mer vad man ska leta efter:D


Jo fan, blev lite besviken att vi aldrig träffades men vi fixar det lätt tills nästa gång :)
Akia
quote:
Originally posted by Christian Ö.
I'll be there:)


Så det gav mersmak? :toocool:
Vizay
sprang tydligen förbi ett par TA's verkar det som. Tror jag såg dig filma med mobilen iaf ett par gånger rakt framför mig (jag med totalljud(e?) på T-shirten) :p

Akia sprang man förbi dig också?
Vi kanske skulle ha en gathering eller nått på andy moore där alla kommer tidigt eller nått :p
Akia
Akia sprang man förbi dig också?
Vi kanske skulle ha en gathering eller nått på andy moore där alla kommer tidigt eller nått :p [/QUOTE]


Nä, jag va inte där :sadgreen: . De skulle va riktigt kul me en gathering! Visserligen börjar jag jobba kl. 6 dan efter men de går kanske att ändra lite på. :gsmile:
Vizay
jag skulle upp 9 dagen efter, de sved men de gick. ska man upp 6 ere bara å skita i att sova :p
Andy Moor bör inte missas, gathering eller ej!
Christian Ö.
quote:
Originally posted by Akia
Så det gav mersmak? :toocool:

Skojjar du?:D Det va riktigt mäktigt, helt klart över mina förväntningar
Trancen (och säkert all EDM) gör verkligen rätt för sig i sådan miljö och ljudnivå, riktigt skön stämning... Längtar som tusan till Andy!
Dragon Kick
quote:
Originally posted by Vizay
jag skulle upp 9 dagen efter, de sved men de gick. ska man upp 6 ere bara å skita i att sova :p
Andy Moor bör inte missas, gathering eller ej!


Klart vi ska ha en gathering, jag har bara sett 2 pers här ute på klubbar, men aldrig hälsat på någon.....kanske dags nu, haha
Andy Moor it is!;)
Akia
Jag funderar på att gå i kväll, blir de nån gathering?
Vizay
vet inte om de blir nån gathering men jag kommer iaf som vanligt! :)

SteveTranz4ever
quote:
Originally posted by Vizay
vet inte om de blir nån gathering men jag kommer iaf som vanligt! :)

Kommer nog en snabbis också... jobba imorrn :rolleyes:
Vizay
quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
Kommer nog en snabbis också... jobba imorrn :rolleyes:


gör jag med, jag rockar ändå loss till slutet ;)
jag kanske inte är så gammal ändå :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 
Privacy Statement