|
Monday Bar Sommar ! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Vilka kommer på måndag när Rank-1 spelar? |
Jo men visst. jag dyker upp! Med mina fluffy ears =)
=) Mvh Snowave |
|
|
| Vizay |
jag åker dit typ nu så e där om en 40 min ;)
Ser ni en 2m snubbe med glasögon glida omkring så är det troligtvis jag ;)
bara å komma fram å peta på mig om jag inte träffat er förr ;) |
|
|
| Aendy |
| Verkar som jag oxå kommer vara där ikväll... |
|
|
| SteveTranz4ever |
Jag bangar! Känner mig rätt slut som det är redan + att jag ska upp tidigt och jobba imorgon bitti!
Ha de så kul! |
|
|
| jofawe |
| jag känner mig ensammast i världen om att inte vara där nu.. |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by jofawe
jag känner mig ensammast i världen om att inte vara där nu.. |
Ummm...
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Jag bangar! Känner mig rätt slut som det är redan + att jag ska upp tidigt och jobba imorgon bitti!
Ha de så kul! |
|
|
|
| jofawe |
| men.. det är du å jag steve .. du och jag.. |
|
|
| Vizay |
such is life :eyespop:
nu kan jag dö lycklig! :D |
|
|
| Christian Ö. |
Oj jävlar i helvette! Hur jävla tungt får man köra?!:D
Det var fan det sjukaste jag hört:crazy: har aldrig laddat hem något sett som är i närheten av hur hårt han körde, Rank-1 imponerade verkligen.
MYCKET Sander produktioner under kvällen, riktigt härligt.
Jag kan verkligen instämma med ordspråket "väntar man på något gott väntar man aldrig för länge":) |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by jofawe
clips or stfu!! |
Jag tog lite med min mobil, ska ladda över till datorn och se hur det blev. Blev det hyffsat så uppar jag:) |
|
|
| trancedanne |
| Grym och skön natt :) En aning för mycket tech trance för min del men ändå bra drag :D Nästa vecka blir det en av mina favoriter Andy Moor, då jäklar!!! |
|
|
|
|