|
Monday Bar Sommar ! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Vizay
wattafakk, jag går ju alltid in i dörren nu för tiden :p |
Hahahahaha... drar du dem åt fel håll jämt också ?
Sorry OT :D |
|
|
| Vizay |
| quote: | Originally posted by SteveTranz4ever
Hahahahaha... drar du dem åt fel håll jämt också ?
Sorry OT :D |
MOGET! :D:D:D |
|
|
| SteveTranz4ever |
Vilka ser jag ikväll ????
Förköpet var slut idag iaf ! iof bara 100st men jag tror det blir grymt bra !
Första biran redan sänkt... så om inte annat om ni inte gillar Nic Chagal så får ni skratta åt en full Steve :toothless |
|
|
| Vizay |
| steve jag kommer se dig iaf, frågan är om du kommer se tillräckligt bra för att se mig när jag väl kommer dit ;) |
|
|
| Christian Ö. |
| Vilka kommer på måndag när Rank-1 spelar? |
|
|
| SteveTranz4ever |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Vilka kommer på måndag när Rank-1 spelar? |
Förmodligen, första dan på jobbet efter semestern!:rolleyes: |
|
|
| RebeL9 |
| ska pallra mig till min första Monday Bar kväll den 28e på J00F. :toothless |
|
|
| trancedanne |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Vilka kommer på måndag när Rank-1 spelar? |
i'll be there ;) |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by trancedanne
i'll be there ;) |
fan vad kul:) Vi får se till att träffas då, tärnan ska också med |
|
|
| SMC |
| quote: | Originally posted by RebeL9
ska pallra mig till min första Monday Bar kväll den 28e på J00F. :toothless |
Kan vara värt att ta en titt på. :eyespop: |
|
|
| trancedanne |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
fan vad kul:) Vi får se till att träffas då, tärnan ska också med |
ahhh fan va nice, förhoppnigsvis så ses vi där då, ska hålla utkik ;) |
|
|
| Snowave |
| quote: | Originally posted by Christian Ö.
Vilka kommer på måndag när Rank-1 spelar? |
Jo men visst. jag dyker upp! Med mina fluffy ears =)
=) Mvh Snowave |
|
|
|
|