|
Monday Bar Sommar ! (pg. 9)
|
View this Thread in Original format
| jofawe |
Kan själv tillägga att Andy Moor är en sjukt trevlig kille..
Vi får skylla på alquida eller blair denna gång ;) |
|
|
| Christian Ö. |
| quote: | Originally posted by Vizay
swede_trance vare du som va där igår å fick en av skivorna? :p
om david west - make u mine finns på den så kommer jag snart söka upp dig och råna dig på dne skivan ;)
förövrigt var det en grym kväll trots omständigheterna, tänkte först att jag skulle saxa in vad staffan skrev på TC men eftersom stefan var ca. 20 sekunder snabbare än mig så sket jag i det ;) |
Nej det var jag som ragga skivan:D
tyvär va inte make u mine med på skivan vilket jag också hade hoppats på!:( |
|
|
| Vizay |
aha sry, hörde inte ett skvatt av va du sa på golvet. förstod att du va TA dock :p
Va vare för skoj på skivan då? ;) |
|
|
| Vizay |
| grymt förövrigt att andy återigen spelade en liten edit på Air for Life :p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Vizay
grymt förövrigt att andy återigen spelade en liten edit på Air for Life :p |
Spelade han den i Karlshamn med?
Eller var det Halycon han inte körde? |
|
|
| Vizay |
| han körde en edit på air for life i karlshamn också men den var annorlunda. Han gör ju småedits hela tiden på låtfan när han sitter på flyget etc :p |
|
|
| jofawe |
| quote: | Originally posted by Vizay
han körde en edit på air for life i karlshamn också men den var annorlunda. Han gör ju småedits hela tiden på låtfan när han sitter på flyget etc :p |
just det.. han är lite.. klurig! |
|
|
| Akia |
| Nån som ska gå ikväll? |
|
|
| Vizay |
| inte jag, tar en paus mest pga. ekonomi idag... |
|
|
| Akia |
| Det ser inte ut som jag heller kommer iväg :confused: , e så himla trött...:sadgreen: |
|
|
| Christian Ö. |
| Skolan har börjat plus att jag skriver körteorin imorgon på morgonen, men jag hade jävligt gärna sett Marc:rolleyes: |
|
|
| Snowave |
| näfan det blir nog någon någon hårdare slårt till på gk när jag tänker gå på. Aja. Får leva på blommor och bin om de har några rester kvar hehehe. |
|
|
|
|