return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
Je nieuwe platen! (pg. 11)
View this Thread in Original format
New Wave
Marco Zaffarano - Retake ep (BXR label)

Hardcell & Johan bacto - Create and Distort (devils Shoke label)
Eye-Riz
okay, ik heb mijn luiheid aan de kant gezet en ook maar even de moeite genomen en wat platen erbij gepakt (aangezien ik echt nooit geen titels weet en al helemaal niet van nieuwe platen!)
die met * zijn nieuw tot redelijk nieuw.

Wat er op mijn nieuwe cd staat:
* Mark wheawill - Angel's Kiss (original) - Source of Gravity
* Hydro - Utopia (dirty dub mix)- Global Cuts
* Jon Pleased - The Shining-Blacksider (original) - Pacifica
* Yahel - Sound and Melody - Transient
* LSG - I'm not existing - Hooj
blackwatch - Foreshadow (original) - Pitch Black
* Alegria - Where reality begins - sunset
Bumbling Loons - (W)Omen - Flying Rhino
Breeder - Tyrantanic (Slacker kingdom come mix) - Rhythm Syndicate
Breeder - Twilo Thunder - Rhythm Syndicate
LSG - Hidden Sun of Venus - Platipus
* Walter Solo - Fire in your heart (Dub mix) - Captivating
* Prodigy - Skylined - XL

Niet allemaal nieuw qua periode en ook niet allemaal nieuw in mijn bak (daar zit natuurlijk ook verschil tussen :) )

De andere platen die ik nieuw heb, ga ik niet allemaal opnoemen, zijn er te veel (jaja, heb afgelopen week de platenzaken in A'dam en E'hoven onveilig gemaakt :D)
DJ_Siesta
Airwave - Another dimension
Vac Scene - My emotion


das alles voor deze week :)
ChooChoo
Örtz - We don't talk (Gordon Kaye remix) <---lekker
Weekend players - Into The Sun (Riva remix): Ook niet echt nieuw, maar kwam m toevallig tegen
O ja: In My Memory Album: eindelijk obsession draaien :)

Dat was het wel, heb de afgelopen weken me toch eindelijk kunnen dwingen te gaan sparen voor technics. Terwijl ik al bijna 3 jaar afgekaaide reloop tafeltjes heb :D. Tja er komen toch altijd weer leuke plaatjes uit die je móet hebben :)

greetz
Eye-Riz
quote:
Originally posted by ChooChoo
Dat was het wel, heb de afgelopen weken me toch eindelijk kunnen dwingen te gaan sparen voor technics. Terwijl ik al bijna 3 jaar afgekaaide reloop tafeltjes heb :D. Tja er komen toch altijd weer leuke plaatjes uit die je móet hebben :)

Ja, ik ken dat!!! Heb precies hetzelfde!!! Kan platen soms gewoon niet laten liggen, en daardoor komt er niets van sparen voor een 2e technics... zucht...zou ik ooit nog leren sparen?
Mysteric
Ik heb pas gekocht:
marco v - con:fusion album sampler
kaylab - pray no pop
tom wax - and then
tomaz vs filterheadz - more house
chimera - in deep/hypnotising
andreas kauffelt - bassquake
andreas kauffelt - alternate (remixes)

En uit het stof uit m'n vaders collectie, zo nieuw in mijn platenbak: The Eagles - House of the rising sun.
ChooChoo
quote:
Originally posted by Eye-Riz

Ja, ik ken dat!!! Heb precies hetzelfde!!! Kan platen soms gewoon niet laten liggen, en daardoor komt er niets van sparen voor een 2e technics... zucht...zou ik ooit nog leren sparen?


Ja en meer geld gaan verdienen is ook geen optie...dan ga je alleen maar meer platen kopen:rolleyes: ;). Ben blij dat er meer mensen dit probleem hebben *hoest*gat in me hand*hoest* :D

greetz
eieregooie
Bij mij heeft het goed betalende bijbaantje wel geholpen gelukkig :D Heb deze maand 2 splinternieuwe M3D's gescoord :D :D :D

Ohja... nieuwe plaatjes...

DJ Tiësto - In My Memory (gabriel & dresden, fade, airwave, v-one & quadra)
Aquanuts - Deep Sea (martin eyerer, original)

Nu ff doorsparen voor Dateq mixer...
Jukx
quote:
Originally posted by eieregooie

Nu ff doorsparen voor Dateq mixer...


gewoon gelijk doorsparen voor die Pioneer DJM-600 joh! :p
Optimus
quote:
Originally posted by Mysteric

En uit het stof uit m'n vaders collectie, zo nieuw in mijn platenbak: The Eagles - House of the rising sun.


wanneer ga je die draaien?:D:D:D

dj_spare
Hmm pas gekocht:

- Marco V - Con:Fusion Sampler (ID&T)
- Luzon - The Bagiou Track (Renaissance)
- DJ Tiesto - In My Memory (Remixes) (Nettwerk)
- Xian - Kala Chant (Gekko)
- Signum - Cura Me (Silver Premium)
- Garbage - Breaking up the girl (Mushroom)
- Airwave - Another Dimension (Bonzai)
- Lyric & Natali - Over Emotion (Lost language)
ChooChoo
quote:
Originally posted by Jukx


gewoon gelijk doorsparen voor die Pioneer DJM-600 joh! :p


neej joh, de xtc of de apollo zijn veeeel vetter :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
Privacy Statement