|
Je nieuwe platen! (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| New Wave |
Marco Zaffarano - Retake ep (BXR label)
Hardcell & Johan bacto - Create and Distort (devils Shoke label) |
|
|
| Eye-Riz |
okay, ik heb mijn luiheid aan de kant gezet en ook maar even de moeite genomen en wat platen erbij gepakt (aangezien ik echt nooit geen titels weet en al helemaal niet van nieuwe platen!)
die met * zijn nieuw tot redelijk nieuw.
Wat er op mijn nieuwe cd staat:
* Mark wheawill - Angel's Kiss (original) - Source of Gravity
* Hydro - Utopia (dirty dub mix)- Global Cuts
* Jon Pleased - The Shining-Blacksider (original) - Pacifica
* Yahel - Sound and Melody - Transient
* LSG - I'm not existing - Hooj
blackwatch - Foreshadow (original) - Pitch Black
* Alegria - Where reality begins - sunset
Bumbling Loons - (W)Omen - Flying Rhino
Breeder - Tyrantanic (Slacker kingdom come mix) - Rhythm Syndicate
Breeder - Twilo Thunder - Rhythm Syndicate
LSG - Hidden Sun of Venus - Platipus
* Walter Solo - Fire in your heart (Dub mix) - Captivating
* Prodigy - Skylined - XL
Niet allemaal nieuw qua periode en ook niet allemaal nieuw in mijn bak (daar zit natuurlijk ook verschil tussen :) )
De andere platen die ik nieuw heb, ga ik niet allemaal opnoemen, zijn er te veel (jaja, heb afgelopen week de platenzaken in A'dam en E'hoven onveilig gemaakt :D) |
|
|
| DJ_Siesta |
Airwave - Another dimension
Vac Scene - My emotion
das alles voor deze week :) |
|
|
| ChooChoo |
Örtz - We don't talk (Gordon Kaye remix) <---lekker
Weekend players - Into The Sun (Riva remix): Ook niet echt nieuw, maar kwam m toevallig tegen
O ja: In My Memory Album: eindelijk obsession draaien :)
Dat was het wel, heb de afgelopen weken me toch eindelijk kunnen dwingen te gaan sparen voor technics. Terwijl ik al bijna 3 jaar afgekaaide reloop tafeltjes heb :D. Tja er komen toch altijd weer leuke plaatjes uit die je móet hebben :)
greetz |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by ChooChoo
Dat was het wel, heb de afgelopen weken me toch eindelijk kunnen dwingen te gaan sparen voor technics. Terwijl ik al bijna 3 jaar afgekaaide reloop tafeltjes heb :D. Tja er komen toch altijd weer leuke plaatjes uit die je móet hebben :)
|
Ja, ik ken dat!!! Heb precies hetzelfde!!! Kan platen soms gewoon niet laten liggen, en daardoor komt er niets van sparen voor een 2e technics... zucht...zou ik ooit nog leren sparen? |
|
|
| Mysteric |
Ik heb pas gekocht:
marco v - con:fusion album sampler
kaylab - pray no pop
tom wax - and then
tomaz vs filterheadz - more house
chimera - in deep/hypnotising
andreas kauffelt - bassquake
andreas kauffelt - alternate (remixes)
En uit het stof uit m'n vaders collectie, zo nieuw in mijn platenbak: The Eagles - House of the rising sun. |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Ja, ik ken dat!!! Heb precies hetzelfde!!! Kan platen soms gewoon niet laten liggen, en daardoor komt er niets van sparen voor een 2e technics... zucht...zou ik ooit nog leren sparen? |
Ja en meer geld gaan verdienen is ook geen optie...dan ga je alleen maar meer platen kopen:rolleyes: ;). Ben blij dat er meer mensen dit probleem hebben *hoest*gat in me hand*hoest* :D
greetz |
|
|
| eieregooie |
Bij mij heeft het goed betalende bijbaantje wel geholpen gelukkig :D Heb deze maand 2 splinternieuwe M3D's gescoord :D :D :D
Ohja... nieuwe plaatjes...
DJ Tiësto - In My Memory (gabriel & dresden, fade, airwave, v-one & quadra)
Aquanuts - Deep Sea (martin eyerer, original)
Nu ff doorsparen voor Dateq mixer... |
|
|
| Jukx |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Nu ff doorsparen voor Dateq mixer... |
gewoon gelijk doorsparen voor die Pioneer DJM-600 joh! :p |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by Mysteric
En uit het stof uit m'n vaders collectie, zo nieuw in mijn platenbak: The Eagles - House of the rising sun. |
wanneer ga je die draaien?:D:D:D |
|
|
| dj_spare |
Hmm pas gekocht:
- Marco V - Con:Fusion Sampler (ID&T)
- Luzon - The Bagiou Track (Renaissance)
- DJ Tiesto - In My Memory (Remixes) (Nettwerk)
- Xian - Kala Chant (Gekko)
- Signum - Cura Me (Silver Premium)
- Garbage - Breaking up the girl (Mushroom)
- Airwave - Another Dimension (Bonzai)
- Lyric & Natali - Over Emotion (Lost language) |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by Jukx
gewoon gelijk doorsparen voor die Pioneer DJM-600 joh! :p |
neej joh, de xtc of de apollo zijn veeeel vetter :D |
|
|
|
|