|
Je nieuwe platen! (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Eye-Riz |
de Apollo heeft zes kanalen (te splitsen in phono en line uitgangen).
Niet alleen dj's werken met mengpanelen. Wat denk je van bands?
En bovendien: als je met cd's werkt en met platenspelers tegelijkertijd, dan is een zes-kanaals wel zo makkelijk, hoef je niet de hele tijd te switchen. Je kunt er ook dingen als microfoon of video op aansluiten, genoeg dingen te bedenken.
platen vs gear: platen vind ik belangrijker dan spullen. Je kunt op de meest brakke tafels leren draaien. Maar platen zijn vaak na een tijd niet meer te koop omdat ze vaak maar in beperkte oplage geperst worden. Tenminste, de niet al te commerciële platen. Dus als je te lang wacht heb je uiteindelijk pech... |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by TimeportE
trouwens over die pioneer 600.. die hadden we tijdens onze stunt op school staan (met dj dan-l :D).. wel coole effecten kun je der uit krijgen.. :D
|
sorry ff nog meer offtopic: Ha! Ik heb er al over gehoord :). T was echt tof zei hij. Heb nog gehoord dat ie later nog met zn zatte kop op de bar is gaan dansen? :D
on-topic: 1200's kun je altijd kopen, maar voor sommige platen heb ik toch erg moeten graven (en veel knaken betaald!!)
Anyway: de XTC is en blijft voor mij gewoon het walhalla :D.
Dat zijn weer mijn (overbodige:p) 2 cents
greetz |
|
|
| DjRV |
ik gebruik thuis 2 x sl1210,1 x cdj100s en 1 x Dateq XTC en de dateq is wat mij betreft het lekkerste mengpaneel on this earth..koptelefoon uitgang is onwijs sterk,faders zijn heerlijk,dat ding heeft gewoon power.
laaste plaatjes;
Tiesto-In My Memory album
Laguna-Unforgiven
Agnelli & Nelson-Everyday 2002
niet veel nee:D |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
De meeste inbouw wordt zelf in elkaar gezet... ook bij clubs |
moah, dat weet ik zo snel nog niet, het word tog wel op prijs gesteld als een mengtafel 19 inch is. dat zie je echt heel veel hoor. |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
moah, dat weet ik zo snel nog niet, het word tog wel op prijs gesteld als een mengtafel 19 inch is. dat zie je echt heel veel hoor. |
Ik heb op diverse plekken gedraaid, en nergens een bepaalde standaard (zowel in clubs als op feesten) maar misschien weet jij meer dan ik :)
Ik heb tenslotte niet overal in Nederland gedraaid. |
|
|
| DJ Bor |
ik zal weer ff wat nieuwe plaatjes melden, die ik de laatste maande heb gekocht, maar niet vermeld heb omdat ik ze alweer vergeten was:P
JVA - Everybody In Da House (Blue Special)
Ultra - Free (Svenson & Gielen Remix) (Promo)
Atlantic Wave - The Creation (Dance Pollution)
Nigel & Marvin - Follow The Leader 2002 (Promo)
Tuneboy - Housensation (Dance Pollution)
Win - Kick This Muthaa!! (Tindy Tunes)
Club Robbers - I Like It Loud (Kontor)
Showtek - Controller (Tr@nsenti@l Records)
Reeloop - iong Society (Remixes) (Tracid Traxx)
Food For DJ's Volume 1 (Insolent Tracks)
Nitro Man - Indian Rave (Sigma Records)
Technoboy - Harddrive (Titanic Records)
The Hose - Call It Hardstyle! (Bla Recordings)
Warmduscher - Hardcore Will Never Die (Remixes) (Tracid Traxx)
Chili Hi Fly - Is It Love (Ministry Of Sound)
k dan. dat waren er weer veel te veel
platen die nog niet gerelled zijn worden, denk ik, vanavon door
DJ Iwan op TGX gerelled |
|
|
| eieregooie |
Okeeeeej!!! Ik heb ook weer nieuwe plaatjes gescoord:
Jaimy & Kenny D - Keep On Touchin' Me (ouwertje maar o zo lekker!!!)
4 Strings - Into The Night (coast 2 coast, symphony of strings, gabriel & dresden remixes)
Marco V - Con:Fusion (album sampler)
Tenth Planet - Walk On Water (original en barakka mix)
Kosheen - Hungry (tiësto mixes)
Angels Reverse - Don't Care (delirious, lost vegas, goldtrix mixes)
Ernesto vs. Bastian - Lonely People
Da was 'm weer... ;)
Toedels! |
|
|
| rellivisit |
[QUOTE]Originally posted by DJ Bor
ik zal weer ff wat nieuwe plaatjes melden, die ik de laatste maande heb gekocht, maar niet vermeld heb omdat ik ze alweer vergeten was:P
Atlantic Wave - The Creation (Dance Pollution)
WOEI WOEI!!!!! IS DEZE AL ERGENS GOED GERIPT?? |
|
|
| ChooChoo |
Vandaag binnengekregen:
*Dave Swayze - Yasmine's Garden : lekker dromerig nr.
*Alpha Breed - Beyond the Moon: het origineel doet me niet zo veel maar de freejack mixes zijn lekker
En ik krijg binnenkort ook nog Street Spirit binnen.
greetz |
|
|
| eieregooie |
Nieuwe!
Arrakis - Aira Force (original en lemon8)
Fire & Ice - Heart & Mind (inc. San Antonio)
KMC ft. Dhany - I Feel So Fine (tillmann uhrmacher mixes en g&m project mix)
En ook Alpha Breed - Beyond The Moon (original en freejack mixes) |
|
|
| New Wave |
Hendrik B - Recollections (Drumcode 22 )
Chris Mc Cormack - Sea Level remixes
Glenn Wilson - A Sentinel (Heroes 3)
Chris Liebing - Stigmata 8/10 (stigmata)
Adam Beyer & Hendrik B - ??? 30
Rob Storn - Link
Lekkole technoplaatjuzz.
mzzlll |
|
|
| TranceFool |
| Die Stigmata vinnik wel heel erg vet :) |
|
|
|
|