|
Je nieuwe platen! (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Muppet |
In den bosch bij de music store (hebben ze wel wat maar niet heel erg veel)
In vught bij mark smolders (kan ik ze bestellen, super relax)
En bij dj-online
Greetz Muppet |
|
|
| eieregooie |
Sja, waar zou ik me platen nou halen...
<--- <--- <---
Dé platenzaak van oa Jean, Jurgen, Promiss, Remy ed...
Mantis, klopt! In Maastricht zit Sirius www.sirius-smart.nl Platenzaak en smartshop in 1, wel apart zaakje maar wel ok :cool:
Dus als je er eens in de buurt bent moet je maar eens een kijkje nemen... |
|
|
| mantisnl |
ff over hierboven^^^^ ghehe..
ik lees op die site dat er in roermond ook eentje ligt.. is dat alleen die smartshop of ook een platenzaak?
want roermond ligt nog iets korter bij namelijk:p |
|
|
| eieregooie |
| Dat weet ik niet Mantis. Ik ben alleen in Maastricht geweest... maar ik denk dat die in Roermond inderdaad alleen smartshop is... |
|
|
| DJ_Siesta |
Nieuwe Platen
The Mystery - Devotion
Mauro Picotto - Pulsar 2002 (all mixes)
Rank 1 - Awakening
Marco V - Simulated (incl errik mix
Essential DJ Team - Ong diggi dong
Nu NrG - Dreamland
Ian van Dahl - Will I (lange mix)
Ferry Corsten - Punk
mijn lijsjtje voor deze week |
|
|
| DjRV |
Scene Crashing-Strange Days
X.Cess-Release Yourself
Hooligan-Hear You Know Part 1
Worf-Fear
Angel-Kites
Jones & Stepheson-The First Rebirth
Mark Norman-Total Seduction
Futura-Restless Nature
Altitude-Altitude
Arcane-Somewhere
Stashrider-Voodoo
DB Boulevard-Point Of View
TasteExperience-Highlander
Way Out West-Mindcircus |
|
|
| eieregooie |
Nu yesterday:
(nou ja, wat heet nieuw...)
T-Factory - Message In A Bottle (hiver & hammer)
Moogwai - Viola (armin) |
|
|
| ChooChoo |
Nieuw vandaag binnengekregen:
Project Medusa - Moonshine (Exor mixes)
Mr Natural - Do You Feel What I'm Thinking (Cass & Slide Mixes)
gister:
Taste xperience - Highlander
Rank 1 - Awakening
greetz |
|
|
| TranceFool |
| arrggg wat kopen sommige mensen veel platen hier...ik wil ook weres wat bestellen geld is alleen het probleem, juist nu ik een aantal stampertjes op het lijstje heb staan :s |
|
|
| mido |
Nou ik heb 3 ram platen gekocht!
Je zou er bijna bang van worden! :)
1. Gabberwijfie - Op een grote paddowstoel
2. Gabber Piet - Gabbertje
3. De mosselman - Mossels
En daar kreeg ik een boek Hakkuh & Strak staan bij!
Nou mijn dag kan niet meer stuk!!!!!
En nu het echt lijssie! :P
Op volgorde van goedheid! :)
1. TAQ 9 - Slavez <=- Melodietje van Stereo Murder
2. Technoboy - Hardrive <=- Gewoon rammen (Logo van het label is net een hakenkruis overigens. :P
3. Bad Boyz - Bad Boyz (One sides pres) <=- Heeeeeeeeeeeeeeel Hard! :):):):) |
|
|
| !_PeTrUs_! |
| quote: | Originally posted by mido
2. Technoboy - Hardrive <=- Gewoon rammen (Logo van het label is net een hakenkruis overigens. :P
|

sja, beetje fanatasieloos :rolleyes: |
|
|
| mido |
| quote: | Originally posted by !_PeTrUs_!

sja, beetje fanatasieloos :rolleyes: |
Kijk eens goed naar dat logo rechts bovenin! Het is echt net een hakenkruis! whehe
Zouden het nassi's zijn? |
|
|
|
|