|
Je nieuwe platen! (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Donna
Ben je ook een Djtjuh dan?? |
Yep, zoals zovelen he... |
|
|
| eieregooie |
Heb er vandaag nog een paar bij gehaald...
Rank 1 - Awakening
Flutlicht - Icarus
DJ Albert vs. Precision - Say Yes (katana remix)
Liquid State - Falling
Dumonde vs. Lange - Memory |
|
|
| Apoptosis |
1,5 week geleden had k voor de lol deze (wat oudere) platen bij Midtown gehaald:
* Albion - Air 2000 (Remixes) --> oa Ferry Corsten & Oliver Lieb rmx
* Dj Astrid vs Tommy Pulse - Twinkle
* Spoiled & Zigo - Choose Me
En vandaag heb k deze binne gekrege:
* G&M Project - Feeling The Sunrise
* Hemstock & Jennings - Mirage Of Hope (Original & Lange mix) --> HEERLIJKE trancer met relaxte vocalen!! :eyes:
* Jam X & De Leon - Can U Dig It
* Marc Dawn - Expander
Zo, nou is m'n platen collectie in minder dan 2 weken bijna verdubbeld naar 16 in totaal :D :p !!
ltr :) |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
* Dj Astrid vs Tommy Pulse - Twinkle
* Hemstock & Jennings - Mirage Of Hope (Original & Lange mix)
--> HEERLIJKE trancer met relaxte vocalen!! :eyes:
|
beide platen ook opgehaald, vooral Mirage (Of Hope) is idd echt heel vet
Nature - Free Your Mind (The Mystery Remixes)
Dj Tiësto - Lethal Industry
Savalle - Bulletproof |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
* Hemstock & Jennings - Mirage Of Hope (Original & Lange mix)[/i] --> HEERLIJKE trancer met relaxte vocalen!! :eyes:
|
AAAaaaarrrrrgggggghhhhhhh neeeeeejjj...!! wat een gare kwaliteit komt er uit die Lange mix!! DAMN, zoooo'n vet nummer, en dan tog zo verneukt!!! :(:(:( Verkeerd gedrukt misschien? Iemand dit weles eerder gehad??
/me gaat ff jankend in een hoekje zitte... |
|
|
| ChooChoo |
Mijn nieuwe platen:
Dj Tiesto - Lethal industry
4 strings - into the night (coast 2 coast remix)
Sinead O'Connor - Troy (Push remix + Creamer & K remix <----Topplaat!)
En binnenkort (van ebay afgeplukt): DMB vs. Tiesto - The Space Between. Heb er zeker wel wat voor moeten dokken, maar dan heb je ook wat :)
greetz |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | AAAaaaarrrrrgggggghhhhhhh neeeeeejjj...!! wat een gare kwaliteit komt er uit die Lange mix!! DAMN, zoooo'n vet nummer, en dan tog zo verneukt!!! Verkeerd gedrukt misschien? Iemand dit weles eerder gehad??
/me gaat ff jankend in een hoekje zitte |
ga zo snel mogelijk terug naar de platenzaak en wissel em in zou ik zeggen!! |
|
|
| Mysteric |
Hey...
ik heb vandaag deze platen uitverkoren in mijn platenbak terecht te komen:
Andreas Kauffelt - Bassquacke
DJ Tiesto - Lethal industry (voor de Picotto remix!!)
Lars Klein - Tool box EP
Marco V - Simulated (Marc Green remix) |
|
|
| tijs08 |
Zooo kheb mijn platencollectie weer uitgebreid met deze toppers!!! kben er zeker super blij mee, alleen gaat weer lang duren voor ik weer wat kan kopen... blut :whip: :mad:
White Russians - Unipolar
Rank 1 - Awakening
Kosheen - Hungry (Dj Tiesto Remix)
Way out West - Mindcircus (Dj Dazzle Remix!!)
Signum - Second Wave
D*Note - Shed my Skin (Mr Sam Remix)
Fire & Ice - Souvenir de Chine (here you go Onno :D )
Chicane - Saltwater !!!
Woooeeeeeiiiii :D |
|
|
| Apoptosis |
| quote: | Originally posted by DJ Bazz
ga zo snel mogelijk terug naar de platenzaak en wissel em in zou ik zeggen!! |
Yess, das een goeie, dat zou k ook doen, alleen die plaat is by only-djs (in de winkel zelf) gekocht door een maat van my, enne Zoetermeer ligt nie bepaald in de buurt :(:(. Maar k zal ze ff belle of mailen of zow, ff kyke of er wat te regelen valt. |
|
|
| TranceFool |
dees heb ik zojuist besteld :)
EXCELSIS (S.H.O.K.K REMIX) - DJ ENERGY
THE AWAKENING (FINALLY FINALLY) - RANK 1
STAY (LADY DANA PLAYLIST) - ALPHAZONE
TRANCE & ACID (STOMPING NEW KAI TRACID) - KAI TRACID
SECOND WAVE - SIGNUM
RED PLANET (HARDHOUSER WITH FIRST REBIRTH SAMPLE) - ORIGIN UNKNOWN |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Yess, das een goeie, dat zou k ook doen, alleen die plaat is by only-djs (in de winkel zelf) gekocht door een maat van my, enne Zoetermeer ligt nie bepaald in de buurt :(:(. Maar k zal ze ff belle of mailen of zow, ff kyke of er wat te regelen valt. |
dan zou ik die lui ff opbellen en hen helemaal verrot schelden succes! |
|
|
|
|