return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Je nieuwe platen! (pg. 4)
View this Thread in Original format
Apoptosis
quote:
Originally posted by DJ Bazz


dan zou ik die lui ff opbellen en hen helemaal verrot schelden succes!


Thnx! mja, k denk niet dat schelden em gaat worden :). eerst maar by andere mensen testen of t ook wel daadwerkelyk aan die plaat ligt. misschien is t wel m'n (armzalige) platenspeler uit begin jaren '90, die eigenlyk by een stereotoren hoort (wel een technics :D!)
eieregooie
quote:
Originally posted by Apoptosis


alleen die plaat is by only-djs (in de winkel zelf) gekocht door een maat van my, enne Zoetermeer ligt nie bepaald in de buurt :(:(.


Da's toch gewoon BPM?
Leander
recente aanwinsten:

Labrador - First of May
Leama Melodica (Leama en Humate Remixes)
Barracuda - The Auranaut
Yahel - Run Away/Massive Control
Katana - In the Line of Things/Gemini
Utah Saints - Lost Vagueness
S.O.L.I.S. - Dolphins
Marco V - Certainly
Signum - 5 Yards
Mara - Desanitize
Push - Strange World
Push - Tranzy State of Mind
M.I.K.E. - Future Platform One
Nostrum - Melodrama
Trip Hazard - UCANTSEEIT
Troka - Autumn
Apoptosis
quote:
Originally posted by eieregooie


Da's toch gewoon BPM?


Wut is BPM?? :)
tijs08
quote:
Originally posted by tijs08

White Russians - Unipolar
Rank 1 - Awakening
Kosheen - Hungry (Dj Tiesto Remix)
Way out West - Mindcircus (Dj Dazzle Remix!!)
Signum - Second Wave
D*Note - Shed my Skin (Mr Sam Remix)
Fire & Ice - Souvenir de Chine (here you go Onno :D )
Chicane - Saltwater !!!

Woooeeeeeiiiii :D


nou ik kan dat wooeeeeiiiii wel achterwege laten zeg!
Voor de 3e keer op rij bestel ik bij only-djs en bellen ze 3 dagen later op met het verhaal: 'Ja die plaat he, die hebben we niet meer' GVD!!!!!! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip:

Nu dus SALTWATER weer mis gelopen, vorige keer wilde ik hem ook al bestellen maar toen was hij net op... of heel lang al, je weet het nooit met ze!

GRRRRR!! :mad:
TranceFool
quote:
Originally posted by Apoptosis


Wut is BPM?? :)

De platenzaak in zoetermeer waar de site only-djs van is :)

en tijs, das klote man....ik had het vorige keer ook al, ze moeten die site echt beter bijwerken. Ik heb gister wat plaatjes besteld, hoop niet dat ze vandaag of morgen weer bellen.
mido
Gewoon zelf naar een platenzaak gaan dat is nog altijd het leukste en het beste.

Ze hebben het misschien niet zo snel als Only DJ's maar je hebt je platen wel meteen thuis zonder gezeik. En je kunt zien wat ze hebben.

Ik heb ook al een aantal keer wat besteld bij Only-DJ's en het ging op zich goed bij mij. Maar alleen die verzendkosten al..... Dat is gewoon meer dan een plaat. Nou ik heb hier op 5 minuten afstand 2 platenzaken zitten waar ik kan halen. Dan ga ik toch liever voor die x-tra plaat! :)

Een dood enkel keertje wil ik wat bij hun bestellen.! :)
Cyrax
er komt een plaatje van 'Iio - Rapture (armin van buuren mix)' mijn richting uit.

eentje van de eerste limited release, niet van de repress ..

greetz
mido
quote:
Originally posted by Cyrax
er komt een plaatje van 'Iio - Rapture (armin van buuren mix)' mijn richting uit.

eentje van de eerste limited release, niet van de repress ..

greetz


Is zeker wel een lekker plaatje.
Ik heb hem nu alweer een maandje of anderhalf op white label. Die is maar aan 1 kant geperst. Is wel grappig zo'n geheel zwart stukje vinyl! :)
eieregooie
quote:
Originally posted by Cyrax
er komt een plaatje van 'Iio - Rapture (armin van buuren mix)' mijn richting uit.

eentje van de eerste limited release, niet van de repress ..

greetz


Die hebben ze bij Mid-Town ook nog staan...

TranceFool
Ik heb zojuist mn bestelling binnen gekregen van only-djs en bij mij klopte alles :)
tijs08
quote:
Originally posted by TranceFool
Ik heb zojuist mn bestelling binnen gekregen van only-djs en bij mij klopte alles :)


Good for you!!

Ja meestal klopt het wel allemaal maar die enkele keer dat het mis gaat blijft je dan toch het beste bij!
En Mido: Idd die X-tra plaat is wel beter als jij zo dicht bij 2 zaken woont! Is echt wel veel ja die verzendkosten, maar ik bestel meestal de nieuwste en wat oudere en moeilijk verkijgbare platen bij only-djs! Zoals Hungry... dat duurt nog wel 1 maandje voordat hij bij Mid-Town ligt...!

Kga zo lekker ff chillen op D Note en Hungry en Mindcircus.... :D :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement