|
Je nieuwe platen! (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| TranceFool |
| Ik betaal gewoon met de creditcard van mn pa.....ja ik betaal em terug :)....dan zijn de verzendkosten maar 5 euro, dat vinnik wel te doen |
|
|
| Cyrax |
nieuwe aanwinsten van vandaag:
reeloop - ing society
minimalistix - colse cover (remixes)
Global Killer - Gods Selection
Moira - touched by you
greetz |
|
|
| basvh |
deze vinyls heb ik 2 weken geleden gehaald:
Mauro - pulsar 2002
profound - turntable junky
unknown - thriller hard house remix
4 clubbers - children
solid solution - logical song
morgen moet ik draaien heb daarvoor ook nog eens 35 cds gebakken |
|
|
| eieregooie |
| quote: | | Originally posted by tijs08 dat duurt nog wel 1 maandje voordat hij bij Mid-Town ligt...! |
Mid-Town loopt ook standaard minimaal 2 weken achter... Koop er uit principe niet, tenzij ik geen andere keus heb... vind 't nog altijd beter dan online shoppen... |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by TranceFool
Ik betaal gewoon met de creditcard van mn pa.....ja ik betaal em terug :)....dan zijn de verzendkosten maar 5 euro, dat vinnik wel te doen |
Hahaha! Nou hebben ze er echt een zooitje van gemaakt bij only-djs!!
Ik betaal altijd onder rembours, zo ook deze keer! Kom ik net thuis ehb mijn moeder die platen gewoon overhandigt gekregen van de postbode... franko!!! Dus ff voor 80 euro aan gratis platen!!
Maar daar zullen ze natuurlijk wel achter komen... ik wacht het lekker af :D |
|
|
| Eye-Riz |
| nieuwste ouwe aanwinst: Music for the Jilted Generation op LP van the Prodigy. Me is blij :) |
|
|
| eieregooie |
New today:
Madelyne - Beautiful Child (hiver & hammer en 4 strings remixes, promo)
C 2 C - Be With Me
en een ouwertje
Three Drives - Sunset On Ibiza (above & beyond remix) |
|
|
| DJ Bladerunner |
Vandaag gehaald:
Flutlicht - Icarus
JamX & De Leon - Can U dig it (hehe eindelijk)
White Russians - Unipolar
Jones & Stephenson - The First Rebirth (Airwave remix)
Origin Unknown - Red Planet
DJ Bladerunner |
|
|
| Muppet |
Heb net een lijstje gegeven aan de lokale cd-winkel (alleen die baas is usper relax, had gezegd dat ik gewoon met een lijstje moest komen en hij zou ze bestellen, hebben normaal geen vinyls.)
Dit was m''n lijstje
-Dj Tiesto-suburban train (german rmx)
-Dj tiesto-lethal industry (orginal rmx)
-Signum-second wave
-rank 1-Awakenings
-Dumonde-can you dig it
-4 strings-into the night (orginal)
-Alphabreed- Beyond the moon (Freejack's Energy mix) (Kon het proberen)
-paffendorf-be cool(hiver and hammer rmx)(Kon het proberen)
-svenson&gielen-we know what you did
Greetz Muppet
p.s: iemand nog tips voor goeie platen, wil ff een paar chille platen, dus iemand sugesties??...geen techno |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by Muppet
Heb net een lijstje gegeven aan de lokale cd-winkel (alleen die baas is usper relax, had gezegd dat ik gewoon met een lijstje moest komen en hij zou ze bestellen, hebben normaal geen vinyls.)
Dit was m''n lijstje
-Dj Tiesto-suburban train (german rmx)
-Dj tiesto-lethal industry (orginal rmx)
-Signum-second wave
-rank 1-Awakenings
-Dumonde-can you dig it
-4 strings-into the night (orginal)
-Alphabreed- Beyond the moon (Freejack's Energy mix) (Kon het proberen)
-paffendorf-be cool(hiver and hammer rmx)(Kon het proberen)
-svenson&gielen-we know what you did
Greetz Muppet
p.s: iemand nog tips voor goeie platen, wil ff een paar chille platen, dus iemand sugesties??...geen techno |
The Realm-This Is Not A Breakdown
Arrakis-Aria(Lemon 8 mix)
Way out West-Mindcircus
Sinead O Conner-Troy (John Creamer & Stephanie K mix)
Ernesto vs Bastian-Lonely people |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by tijs08
Hahaha! Nou hebben ze er echt een zooitje van gemaakt bij only-djs!!
Ik betaal altijd onder rembours, zo ook deze keer! Kom ik net thuis ehb mijn moeder die platen gewoon overhandigt gekregen van de postbode... franko!!! Dus ff voor 80 euro aan gratis platen!!
Maar daar zullen ze natuurlijk wel achter komen... ik wacht het lekker af :D |
haha :D:D, das het betere werk :) |
|
|
| tijs08 |
kheb nog niks gehoord verder van only-djs en dat hou ik ook zo....... :D
verder ff weer een nieuw plaatje gekocht en ben er erg blij... maar mijn ouders dan weer niet :D
Technoboy - Hardrive
stampen!!!! |
|
|
|
|