|
Je nieuwe platen! (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
Nieuwe ouwe plaat:
Sasha
- Xpander
- Belfunk
- Rabbitweed
- Baja
Ohja... en 2 nieuwe decks :D
me is blij... |
|
|
| ChooChoo |
Pas nog ff D*note - Shed my skin gehaald: heerlijk zomerplaatje.
En volgens mij heb ik het al gezegd, maar
Dmb vs. Tiesto - The Space Between wordt deze week naar me toegestuurd :)
greetz |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by ChooChoo
Pas nog ff D*note - Shed my skin gehaald: heerlijk zomerplaatje.
En volgens mij heb ik het al gezegd, maar
Dmb vs. Tiesto - The Space Between wordt deze week naar me toegestuurd :)
greetz | Hoe kom je aan the space between???...waar heb je dat ding besteld???? (moet ik ook hebben, zo'n relaxde rmx)
Greetz Muppet |
|
|
| ChooChoo |
Muppet, ik denk dat ik je teleur moet stellen, maar ik ben er via ebay aangekomen. Dus je kan gaan kijken of er nog een te koop staat. Ik heb er wel iets van 100 gulden voor moeten dokken, dus in deze prijsklasse moet je het wel rekenen.
Hopelijk heb je hier iets aan.
greetz ChooChoo |
|
|
| Muppet |
| quote: | Originally posted by ChooChoo
Muppet, ik denk dat ik je teleur moet stellen, maar ik ben er via ebay aangekomen. Dus je kan gaan kijken of er nog een te koop staat. Ik heb er wel iets van 100 gulden voor moeten dokken, dus in deze prijsklasse moet je het wel rekenen.
Hopelijk heb je hier iets aan.
greetz ChooChoo |
Das redelijk duur, maar ik ga wel kijken, moet die plaat echt hebben...want hij is zoooooo relax!!!!!!!
Greetz Muppet |
|
|
| ChooChoo |
| quote: | Originally posted by Muppet
Das redelijk duur, maar ik ga wel kijken, moet die plaat echt hebben...want hij is zoooooo relax!!!!!!!
Greetz Muppet |
Hé, succes dan met zoeken. Ik ben gewoon n mazzelaar geweest dat ik hem heb kunnen krijgen :D
mzzls |
|
|
| mantisnl |
hiephoi, kheb laatst (vorige week, ik kom niet zo vaak in de holland section) m`n eerste platen gekocht:
push - tranzy state of mind(original)
push - tranzy state of mind(club mix)
push - the legacy (svenson & gielen remix)
rank 1 - awakening(original)
rank 1 - awakening(benicio remix)
nature - free your mind(mystery remix)
nature - free your mind(mystery dub mix)
allemaal lekkere plaatjuz
laturzzzz,
DJ Mantis:toothless |
|
|
| DJ Bladerunner |
Afgelopen weekend een beetje rustig aan gedaan met platen kopen.
Mark Norman - Total Seduction
CJ Bolland - The Prophet (DE versie van Magik 7) HEBBE DIE KIP
DJ Bladerunner |
|
|
| John |
| uuuum, mn nieuwste aanwinst dateert alweer van eind 99 ofzo...s.o. project - direct dizko en rank 1 - airwave.........:D |
|
|
| Jukx |
ik heb ook maar weer eens wat plaatjes besteld op internet, voornamelijk ouwetjes die ik toch nog graag wilde hebben. :)
Ben Sims & Space DJz - Voodoo
Technasia - Force
Gaiden - Point Blank (vond er eerst niet zo veel aan, maar na vorige week ben ik er helemaal aan verkocht!!!! :D)
Johannes Heil - Heilstyle
Album - The Collection vol. 1 (verzamelalbum met oa Scan 7 - You Have the Right!! "be yourself, no matter what the they tell you!!") |
|
|
| BooMBooM |
| he waar haalt eigenlijk iedereen zijn platen?? ik haal ze zelf meestal bij groove connection in amsterdam zijn volgens mij meestal wel snel met die nieuwe platen (schijnt de winkel van Jp te zijn) ik heb daar vorige maand nog de nieuwe platen van hennes&cold en scot project gehaald ze verkopen er eigenlijk ook alleen maar hardstyle en hardhouse platen maar er staan echt veel goeie platen tussen |
|
|
| mantisnl |
| midtown in eindhoven, in mijn opzicht het dichtste bij.. alhoewel ik heb gehoord dat er in maastricht ook een vette platenzaak ligt.. |
|
|
|
|