|
Je nieuwe platen! (pg. 12)
|
View this Thread in Original format
| Mysteric |
| quote: | Originally posted by Optimus
wanneer ga je die draaien?:D:D:D |
Als ik al het gebeuk ff zat ben...heb ik heeeeeel soms |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by Jukx
gewoon gelijk doorsparen voor die Pioneer DJM-600 joh! :p |
Ik ben fan van lange faders dus dan ga ik toch voor de Dateq... :D en aangezien het voor thuisgebruik is is de XTC goed zat dacht ik zo... |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Jukx
gewoon gelijk doorsparen voor die Pioneer DJM-600 joh! :p |
onhandig ding, is neit eens de normale breedte, past dus nergens in, moet je alles weer voor aanpassen, ik geloof dat alle dateq's een standaard breedte hebe, 19 inch ofzo, dat is standaard, en dateq blijft gewoon dik overheersen |
|
|
| joesterizor |
alle dateqs dezelfde breedte?? ik dacht het niet...kijk maar eens naar de XTC en de Apollo.
Dateq is goed
maar pioneer is simpelweg beter
zo denk ik erover |
|
|
| New Wave |
Tis een platen thread, geen dj gear thread.....maak dan effe een andere thread.....:rolleyes:
Straks ga ik Stigmata 8/10 halen, en owee als ze hem niet hebben :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by New Wave
Tis een platen thread, geen dj gear thread.....maak dan effe een andere thread.....:rolleyes:
|
En dat zegt Mr Thread Verneuker nr 2 himself!!! :eyes:
Over gear: het ligt eraan waar je van houdt. Het materiaal van de Dateq is soepeler, knoppen liggen verder uit elkaar, dus makkelijker (voor mij tenminste, ook al heb ik geen worstevingers)
Over thuis mixen: ik zou zelf niet de Apollo aanschaffen, de XTC is goed genoeg, heeft alles wat je nodig hebt.
De Pioneer heeft coole effecten ja, maar alles met ingebouwde dingen zijn gevoeliger om kapot te gaan (hoe meer erop zit, hoe meer er kapot aan kan gaan) en in een mixer kun je niet gauw zelf wat repareren. De Pioneer is cool, maar ook erg veel geld. Ik heb het er niet voor over, tenminste, nu niet. Misschien als ik de lotto win...
Over standaardbreedte: die is er niet! Op ons feest hebben we twee draaitafels en een Apollo staan, past prima. Dus het ligt er gewoon aan hoe breedt de ruimte is waar alles op moet staan...:rolleyes: |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by joesterizor
alle dateqs dezelfde breedte?? ik dacht het niet...kijk maar eens naar de XTC en de Apollo.
Dateq is goed
maar pioneer is simpelweg beter
zo denk ik erover |
jah das de enige, gemaakt voor djs die niet meer kanalen nodig hebe |
|
|
| DJ_Siesta |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Over standaardbreedte: die is er niet! Op ons feest hebben we twee draaitafels en een Apollo staan, past prima. Dus het ligt er gewoon aan hoe breedt de ruimte is waar alles op moet staan...:rolleyes: |
die isser echt wel, 100 % zeker, 19 inch geloof ik, zal wel ff navragen. maar dat weetik echt zeker, voor inbouw is het allemaal 19 inch.
GreetZ |
|
|
| New Wave |
| Meneer threadverneuker 2 heeft Dimitri Andreas - Second EP gekocht :rolleyes: |
|
|
| Eye-Riz |
| op de vrijmarkt? onee, het is alweer een dag na koninginnedag :toothless |
|
|
| Eye-Riz |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
die isser echt wel, 100 % zeker, 19 inch geloof ik, zal wel ff navragen. maar dat weetik echt zeker, voor inbouw is het allemaal 19 inch.
GreetZ |
De meeste inbouw wordt zelf in elkaar gezet... ook bij clubs |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Eye-Riz
Over thuis mixen: ik zou zelf niet de Apollo aanschaffen, de XTC is goed genoeg, heeft alles wat je nodig hebt.
|
ik heb de apollo een aantal keer gezien en dat ding heeft volgens mij echt extreem veel kanalen.. waarvoor heb je die dan allemaal nodig? men heeft toch meestal alleen 2 à 3 tt's aangesloten.. wat doe je dan met die extra kanalen?? :)
trouwens over die pioneer 600.. die hadden we tijdens onze stunt op school staan (met dj dan-l :D).. wel coole effecten kun je der uit krijgen.. :D
over platen kopen, geen tt's => geen platen kopen, ook al wil ik soms van die echt hele goede platen toch halen voorals ik geld genoeg heb om mijn equipment te kopen! :) |
|
|
|
|