return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
Films in 2007 om naar uit te kijken (pg. 11)
View this Thread in Original format
Remy D
quote:
Originally posted by SnuggLe
Die Opa :D


Haha ja echt gaaf, terechte oscarwinnaar :tongue2
robin
quote:
Originally posted by basd
Volgend weekend Hard Candy maar es bekijken, lijkt me wel een erg goede film.


Ik vind het echt heel goed gedaan.. je krijgt een beetje sympatie voor allebei de (zieke) kanten van het verhaal. plot twists genoeg (eigenlijk zou je m moeten kijken zonder de hoes van de dvd te lezen)
Remy D
quote:
Originally posted by robin
Ik vind het echt heel goed gedaan.. je krijgt een beetje sympatie voor allebei de (zieke) kanten van het verhaal. plot twists genoeg (eigenlijk zou je m moeten kijken zonder de hoes van de dvd te lezen)


Ik vind Hard Candy 1 van de betere films van de laatste jaren, en je moet sowieso nooit achterkanten van hoesjes lezen. Dat verraad teveel van films.

Maar ik wist dus niks over de film en had bijna de film na 20 minuten uitgezet omdat ik geen trek had in het zieke waar het leek heen te gaan.... Maar toen boem, echt gaaf!! Dikke aanrader zoals ik al eerder vermeld had, kewl dat er meer mensen hier er zo over denken. :)
Remy D
Kaarten gereserveerd voor Spider-Man 3 voor 1 mei. Echt, wat kijk daar naar uit zeg.. Kan echt niet wachten om deze te zien. Zekere topper in mijn ogen. :crazy: :crazy: :tongue2
AirPole
quote:
Originally posted by Remy D
Kaarten gereserveerd voor Spider-Man 3 voor 1 mei. Echt, wat kijk daar naar uit zeg.. Kan echt niet wachten om deze te zien. Zekere topper in mijn ogen. :crazy: :crazy: :tongue2


Zoals ik al zei heb ik nu een abonnement, dus ik ga ook zeker naar deze film toe. Een ding vind ik eigenlijk wel jammer: als je naar de special fx kijkt, dan vallen ze mij soms echt een beetje tegen. Zo ziet Spidey er vaak nog te computer-geanimeerd uit, vooral in de websling scenes. Dat snap ik dus niet, want van wat ik gehoord heb, moet dit tot nu toe de duurste film ooit zijn??
Remy D
Tering, Lost blijft echt goddelijk gaaf!! :crazy: Alleen komen er steeds meer vragen bij dan dat het duidelijker word. Wel duidelijk is nu dat er ook wel een seizoen 4 gaat komen, mijn zegen hebben ze. :happy2: :crazy: :tongue2 :eyespop: :D :toocool: :)
AirPole
Vanavond naar 'Sunshine' geweest. Jezus, wat een tegenvaller. Supermooie special FX, maar de plottwist zo'n 40 minuten voor de film is echt te nep voor woorden.

En nog een kleine klacht: waarom moeten ze die trailers van tegenwoordig godverdomme zo teringlang maken? Ik heb de nieuwste trailer gezien van Spiderman 3 voordat Sunshine begon en tering, ik heb zowat al de hele film gezien. Echt een beetje jammer. Hou het gewoon bij teasers ofzo, ik heb nu zowat al die hele Spiderman 3 gezien.
AirPole
Vorige week naar 'Next' geweest, met Nicolas Cage. Ik vond het wel een leuke film, niet heel bijzonder, maar wel leuk om te kijken. Ook wel voor herhaling vatbaar.

En nog een beetje schaamteloze 'Transformers' spam:

hehe, deze film wordt zo ziek he.





basvh
quote:
Originally posted by AirPole
Vorige week naar 'Next' geweest, met Nicolas Cage. Ik vond het wel een leuke film, niet heel bijzonder, maar wel leuk om te kijken. Ook wel voor herhaling vatbaar.

En nog een beetje schaamteloze 'Transformers' spam:

hehe, deze film wordt zo ziek he.







ILM is weer ziek bezig
AirPole
Mensen, ik nodig jullie uit om deze trailer even te bekijken.


Link Trailer



:)

Frenkieee
Holy mace-wielding minotaur kings, die trailer is DIK!
Fkwebeman
quote:
Originally posted by AirPole
Mensen, ik nodig jullie uit om deze trailer even te bekijken.


Link Trailer



:)


HOLY :eyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 [11] 12 13 14 15 
Privacy Statement