|
Films in 2007 om naar uit te kijken (pg. 13)
|
View this Thread in Original format
| Remy D |
Transformers was ook idd supergaaf, paar kleine dingetjes wat ik wel schraal vond maar verder waren de Transformers zo verschrikkelijk BruuT!! Prime, Bumblebee en Megan Fox. Wohoooooo SUPER!!!!:crazy: :eyespop:
En nu woensdag 22:00 weer lekker rukken op geile Emma :crazy: |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Little Theseus
Heb transformers 3 juli al gezien in tuschinski, wat een ubervette film zeg, ik zat te stuiteren in mn stoel.
Het publiek had er ook zin in; applaus meteen al na de eerste actiescene, applaus bij de first appearance van Optimus Prime Supersjinees, applaus all over!
In de recensie van het parool van gister kreeg de film maar 2 sterren en is compleet afgekraakt vanwege het slappe verhaal. Slap verhaal lekker boeiend dit was een van de beste actiefilms die ik gezien heb.
Die hard 4 is trouwens ook een aanrader; 2 uur lang ramme rosse beuken tegen het onwerkelijke aan, heerlijk. |
Ja, inderdaad. Twee sterren, omdat de plot zo dun zou zijn. Dat is ook zo, maar inderdaad wat je zegt, lekker boeiend.
Ik vond het echt een vette film.
Spoilers
Pluspunten:
- Bumblebee zijn gedrag door de hele film heen, vooral het oproepen van de andere Autobots.
- De scenes waarin de Autobots op Aarde arriveren. :crazy: :eyespop: :eyespop: :crazy:
- Optimus Prime
- De transformaties
- De CGI
- Barricade, wat een vette slechterik. Vette politieauto ook. (Ford Mustang)
- De muziek vond ik ook aardig.
- De hele sfeer in de film, mooie zomershots etc. etc.
- Megatron tegen Starscream: 'You have failed me again, Starscream'
- Ironhide met zijn 'Unreal' achtige acrobatiek in slow-mo.
Minpunten:
- De snelle camerabewegingen van Bay
- Toch wel iets onderontwikkelde karakters bijvoorbeeld van Jazz, maar ook van de Decepticons.
Hebben jullie trouwens wel ff gewacht bij de eind credits? Je zag Starscream nog wegvluchten van de Aarde. Echt ubervet.
Vette film!!!
:eyespop: :eyespop: |
|
|
| Remy D |
SPOILER ALERT!!!!!!!!!!!!
Er komen nog 2 films van Transformers, dat zou alleen niet doorgaan als deel 1 hele slechte bezoekersaantallen zou krijgen. Maarja dat is niet het geval dus we kunnen ons opmaken voor nog minimaal 2 delen. Maarja dat kon je al een beetje weten door wat Prime deed op laatst, oftwel wat hij uit Megatron pakte aan het einde. Wetende dat in de tekenfilm dat stukje allspark goed verstopt zit in de thuisbasis van de Autobots die ze gaan bouwen in de bergen. Er waren al meerdere hints naar deel 2 te vinden. Zoals Airpole ook al zei met Starscream. |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by AirPole
- De scenes waarin de Autobots op Aarde arriveren. :crazy: :eyespop: :eyespop: :crazy:
|
De muziek toen ook:eyespop: |
|
|
| Ouwe Dwaas |
als ik jullie reviews leest over Transformers dan kijk ik er zekers naar uit, ik ga zondag namelijk de film zien.
Ben heel erg benieuwd :crazy: |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
als ik jullie reviews leest over Transformers dan kijk ik er zekers naar uit, ik ga zondag namelijk de film zien.
Ben heel erg benieuwd :crazy: |
Ik ga zondag ook nog een keer. Heb een Pathe Unlimited kaart dus dat maakt niks uit.
:eyespop: |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by AirPole
Ik ga zondag ook nog een keer. Heb een Pathe Unlimited kaart dus dat maakt niks uit.
:eyespop: |
Kijk aan. Dan moet ie zekers goed zijn als je 2 keer binnen 1 week naar dezelfde film gaat.
Wel ideaal zo'n kaart. Alleen jammer dat ze geen Pathe in Arnhem hebben, maar Minerva, ook zekers prima bioscoop.
En dan maandag na het werk naar de Pathe bij de Arena om hem nog een keer te zien misschien :D |
|
|
| Remy D |
| quote: | Originally posted by AirPole
Ik ga zondag ook nog een keer. Heb een Pathe Unlimited kaart dus dat maakt niks uit.
:eyespop: |
Dat dak was toch naar beneden getyft.! |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Remy D
Dat dak was toch naar beneden getyft.! |
Lol, inderdaad. Dat was geloof ik op 4 juli, de dag dat 'Transformers' in premiere ging. Maar het was in zaal 8 en de mensen hoorden het plafond scheuren, en zijn toen weggegaan/geevacueerd.
En Ouwe Dwaas: ik zou wat deze film betreft niet op mijn mening letten hoor :p
Ik ben in dit soort dingen echt een enorme geek, ik vond de oude live action Turtles films namelijk ook vet :P
Kijk, ik vind het gewoon een ubervette film door de effecten, de sfeer, de muziek en de tf's zelf. Je kan in de eerste helft ook duidelijk de invloed van Spielberg zien. De hele situatie met Bumblebee, en hoe dat allemaal verloopt is echt top.Ik moet wel zeggen dat de film mij niet tegenviel ondanks het feit dat ik al het nieuws eromheen volgde op een ander forum, zodra er nieuws was vanaf het begin, vanaf het uitlekken van de designs tot aan de laatste Amerikaanse tv spot toe. Dat is dus wel een pluspunt. En de acteerprestaties van Shia Labeouf vielen mij ook echt 100% mee.
Iedereen moet deze film gewoon zien. De effecten zijn echt een mijlpaal in de filmgeschiedenis, ongeveer zoals Terminator 2 en Jurassic Park dat waren.
Veel plezier bij de film.
:) |
|
|
| Donna |
Ja,tis nu echt genoeg transformers geweest,ik heb niks meer aan deze thread!:whip:
Jullie zeggen gewoon altijd welke films er goed zijn zodat ik niet hoef te zoeken.
En nu is t 1 bonk robots.:( |
|
|
| Dj_Day-V |
| quote: | Originally posted by Donna
Ja,tis nu echt genoeg transformers geweest,ik heb niks meer aan deze thread!:whip:
Jullie zeggen gewoon altijd welke films er goed zijn zodat ik niet hoef te zoeken.
En nu is t 1 bonk robots.:( |
Ik wil hem weer zien:whip:
En niet zo'n kut cam kwaliteit:clown: |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by AirPole
Iedereen moet deze film gewoon zien. |
Nee dank je. |
|
|
|
|