|
Films in 2007 om naar uit te kijken (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| jappy-b |
sin city 2 laat ik zowiezo links liggen, vond deel 1 echt een rukfilm...
ik ga zowiezo voor Pirates Of The Caribean 3, Harry Potter 5 en Schrek 3...
Ocean's 13... ocean's 11 was echt goed... ocean's 12 werd al minder, beetje te overhyped denk ik omdat er een stuk in nederland is opgenomen. ik ben benieuwd |
|
|
| Remy D |
alle flims zijn al genoemd dus die laat ik wel zitten voor nu.
Maar TERING wat waren de 1ste 4 afleveringen van 24 weer TYFUSBRUUT!!! :crazy: |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by jappy-b
ik ga zowiezo voor Pirates Of The Caribean 3, Harry Potter 5 en Schrek 3...
Ocean's 13... ocean's 11 was echt goed... ocean's 12 werd al minder, beetje te overhyped denk ik omdat er een stuk in nederland is opgenomen. ik ben benieuwd |
Oceans 12 overhyped vinden en dan zelf 3 films opnoemen die je wilt zien die het schoolvoorbeeld van hype zijn. Sorry maar ik zie de logica niet. |
|
|
| jappy-b |
| ik doelde meer op het feit dat ineens heel nederland in rep en roer waren omdat er ineens een aantal mensen in amsterdam rondliepen voor Oceans 12... |
|
|
| Unique2701 |
ocean 12 nog meer overhyped dan normaal overhyped zeg maar :p
ik denk niet dat het onredelijk is om te zeggen dat het verhaal een stuk zwakker is dan de andere sequels. |
|
|
| basvh |
| quote: | Originally posted by jappy-b
ik doelde meer op het feit dat ineens heel nederland in rep en roer waren omdat er ineens een aantal mensen in amsterdam rondliepen voor Oceans 12... |
als jouw favo tv programma boulevard en shownieuws is en elke dag de televaag leest dan heb je misschien het idee gekregen dat heel nederland in rep en roer was. :p
Hoop trouwens dat shrek 3 wat beter is dan deeltje 2. Wat vond ik die film slecht zeg, hoeveel parodieen kan je in 1 seconde stoppen. Beetje is leuk maar het was echt overdone. :eyes: :eyes: |
|
|
| Opti |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ik kijk vooral uit naar het vervolg op de serie Heroes (Amerika zit nu in een pauze) en de nieuwe serie van 24 :D
Films zie ik vanzelf wel verschijnen. Ik ben niet zo van de Hollywood-producties, doe mij maar het filmhuis (en vooral Chinese films).
Speaking of Chinese films: Tin, nog tips???? |
Hehehe, ben deze week naar IFFR geweest en heb wel wat gezien, ja:)
Princess is een Deense animatiefilm over een meisje van vijf jaar en priester die de dood van haar moeder die ook zijn zus is, willen wreken op de het bedrijf die de pornofilms maakt waar de overledene in speelde. Grappig gespeeld met een combinatie van getekend en "echte" homevideobeelden. Wel redelijk wat geweld, dus je moet er van houden.
Election is een actiefilm uit Hongkong, geregisseerd door Johnnie To, op dit moment dé actiefilmregisseur van HK. Het gaat over de verkiezing van een "baas der bazen" van de georganiseerd misdaad en hoe twee lui erom vechten. Grappig op zijn tijd, alleen miste ik een echte climax om naar toe te werken. Wel een aanrader als je van harde HK actiemovies houdt!
Summer Palace gaat over een vrouw die de liefde van haar leven ontmoet en hem weer kwijtraakt in de tijd van de studentenopstand in China. Opmerkelijk veel sex in beeld, hehehe. Wel lange zit (140 min, meen ik). Mijn vriendin vond hem niet zo, ik vond hem wel ok! Bram, hiernaartoe gaan als ie straks in Filmhuis draait (waarschijnlijk is 'ie al uitverkocht voor de andere dagen)!!
Komende week hopelijk weer een filmpje pakken op IFFR! |
|
|
| AirPole |
Gisteren naar 'The Departed' geweest. Ik had echt niet verwacht dat die film zo goed zo zou zijn. Echt een te gekke film met o.a. Matt Damon, Leonardo DiCaprio, Alec Baldwin, Martin Sheen, Mark Wahlberg en natuurlijk Jack Nicholson. De film gaat over twee jongens die allebei ergens moeten infiltreren: de een werkt eigenlijk voor de 'mafia' en infiltreert bij de State Police om zo zijn baas info te kunnen geven en de ander is politieagent en infiltreert juist in de groep van de 'mafia'.
Echt een topfilm! |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by AirPole
Gisteren naar 'The Departed' geweest. Ik had echt niet verwacht dat die film zo goed zo zou zijn. Echt een te gekke film met o.a. Matt Damon, Leonardo DiCaprio, Alec Baldwin, Martin Sheen, Mark Wahlberg en natuurlijk Jack Nicholson. De film gaat over twee jongens die allebei ergens moeten infiltreren: de een werkt eigenlijk voor de 'mafia' en infiltreert bij de State Police om zo zijn baas info te kunnen geven en de ander is politieagent en infiltreert juist in de groep van de 'mafia'.
Echt een topfilm! |
Ja inderdaad wat een topfilm.
Had hem al gezien in Oktober in de VS en ik was behoorlijk onder de indruk van alle wendingen in de film.
Heel goed in elkaar gezet deze film.
trouwens ik heb een tip, ook voor een film die ik in oktober hebt gezien: Man Of The Year met Robin Williams.
Schitterende film, moet je zien. |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
Ja inderdaad wat een topfilm.
Had hem al gezien in Oktober in de VS en ik was behoorlijk onder de indruk van alle wendingen in de film.
Heel goed in elkaar gezet deze film.
trouwens ik heb een tip, ook voor een film die ik in oktober hebt gezien: Man Of The Year met Robin Williams.
Schitterende film, moet je zien. |
Robin Williams is ook echt te gek, jammer dat hij niet meer zo veel rollen krijgt als vroeger. Ik heb laatst One Hour Photo van hem gezien, echt een hele lijpe film. Hij speelt dan zo'n mannetje die foto's ontwikkelt voor mensen maar hij raakt helemaal geobsedeerd. |
|
|
| Ouwe Dwaas |
| quote: | Originally posted by AirPole
Robin Williams is ook echt te gek, jammer dat hij niet meer zo veel rollen krijgt als vroeger. Ik heb laatst One Hour Photo van hem gezien, echt een hele lijpe film. Hij speelt dan zo'n mannetje die foto's ontwikkelt voor mensen maar hij raakt helemaal geobsedeerd. |
Die film is geweldig. heb hem laatst ook weer zitten te kijken.
Het blijft een geweldige acteur.
dit is de link naar de filmpagina van Man Of The Year met oa de trailer erbij:
http://www.filmfocus.nl/films/21092...f-the-Year.html |
|
|
| Cosmic |
| quote: | Originally posted by AirPole
De film gaat over twee jongens die allebei ergens moeten infiltreren: de een werkt eigenlijk voor de 'mafia' en infiltreert bij de State Police om zo zijn baas info te kunnen geven en de ander is politieagent en infiltreert juist in de groep van de 'mafia'. |
Oh dat was t dus: ik zat die film te kijken en snapte er al niets van: blijken het dus 2 andere personen te zijn (Dicaprio & Damon niet uit elkaar halen door a: slechte kwaliteit film en b: had geen bril op...).
Misschien nog maar een keer goed afkijken:p |
|
|
|
|