return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Films in 2007 om naar uit te kijken (pg. 2)
View this Thread in Original format
robin
Windkracht 10: Koksijde Rescue

Gaan ze daar een film van maken :D

Grappig.. keek dat vroegah vaak, toen we nog alleen 1 2 en 3 hadden :(
Fkwebeman
Ik ga voor

Letters from Iwo Jima
FANTASTIC FOUR: RISE OF THE SILVER SURFER
THE SIMPSONS MOVIE
The Kingdom
Smokin Aces
Oceans "13
Shooter
Shrek III
Hot Fuzz
Breach
Reno 911: Miami
THE WIND THAT SHAKES THE BARLEY
Darkon
Chaos


kortom, ADSL zal weer overuren gaan draaien ;)
robin
quote:
Originally posted by Muppy
Pirates 3
Shrek 3
Oceans Thirteen
Spiderman 3
Transformers
The simpsons

word weer een leuk jaar denk ik:D


4x een 'deel 3'
Muppy
quote:
Originally posted by robin
4x een 'deel 3'


je kan in ieder geval goed tellen;)

maar het is idd wel het jaar van de vervolg-films volgens mij:)
robin
hehe

dat was inderdaad mijn punt ja.. meestal is dat niet zo positief (neemt niet weg dat je ze toch wel gaat kijken..)
AirPole
quote:
Originally posted by robin
hehe

dat was inderdaad mijn punt ja.. meestal is dat niet zo positief (neemt niet weg dat je ze toch wel gaat kijken..)



Pirates of the Caribbean had al moeten stoppen bij deel 1, maar Spiderman 3 wordt echt een wrede film hoor. En Shrek 3... Ach, ik vergeef het hem. Ik vind het vet, altijd mooi.
Ouwe Dwaas
quote:
Originally posted by AirPole
Pirates of the Caribbean had al moeten stoppen bij deel 1, maar Spiderman 3 wordt echt een wrede film hoor. En Shrek 3... Ach, ik vergeef het hem. Ik vind het vet, altijd mooi.


Spiderman 3 lijkt me het beste deel te gaan worden.
2 vond ik minder dan 1.

en Shrek 3 lijkt me wederom lachen, er komt nog een 4e aan en dat is het laatste deel.
Frenkieee
Sin City 2
The Simpsons
Shrek 3
Transformers
Oceans Thirteen

Ben niet zo'n filmkijker, maar deze wil ik wel zien.
Jantjeuh
300!

Trailer ziet er zeer strak uit. Voor de mensen die hem nog niet gezien hebben: klik. 't Is een bijna 1-op-1 verfilming van Frank Miller's beroemde 300 comics-serie, die losjes gebaseerd is op de bekende slag bij Thermopylae van 300 Spartanen tegen 200.000 Perzen. Verwacht vooral veel visueel spektakel en grof geweld. Mensen die Sin City (ook gebaseerd op comics van Frank Miller) vet vonden kunnen deze waarschijnlijk ook wel waarderen denk ik ;)
Frenkieee
Wow, dat ziet er idd heel vet uit!

Jammer dat die pas laat in maart uit komt dan.

TimeportE
Films die ik MOET zien dit jaar:

300
The Fountain
The Prestige
Zodiac
Grindhouse
Transformers
Live Free or Die Hard
Harry Potter and the Order of the Phoenix
Spiderman 3
AirPole
quote:
Originally posted by TimeportE
Films die ik MOET zien dit jaar:
The Fountain


Ik hoor veel mensen zeggen dat dit een goede film is. Ik zou niet weten waar die over gaat btw, maar ik moet deze inderdaad ook nog zien.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement