return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 
Films in 2007 om naar uit te kijken (pg. 7)
View this Thread in Original format
@win
Als je The Village leuk vind dan zegt dat al genoeg.... :o
TimeportE
quote:
Originally posted by @win
Als je The Village leuk vind dan zegt dat al genoeg.... :o

ik vond the village best cool, alleen denkt iedereen meteen dat als meneer m. night een film maakt dat ze die meteen moeten vergelijken met the 6th sense en unbreakable.. (laten we zeggen 80%).. degelijke fantasie/thriller movie in mijn ogen :)
Dj_Day-V
1. 300
2. Sin City 2
3. Spider-Man 3

Pirates of the Carribean 3
Shrek 3
Resident Evil Extinction
Harry Potter 5
The Hills Have Eyes 2
Grindhouse
Fantastic Four 2
Transformers

slotje...
magrec
net pas een trailer van 300 gezien....die gaat meteen hoog op het lijstje komen ja!
TimeportE
quote:
Originally posted by magrec
net pas een trailer van 300 gezien....die gaat meteen hoog op het lijstje komen ja!

komt donderdag uit... (imdb nu na 35.000 stemmen 8,3)
AirPole
Zondag 'The Prestige' gezien. Echt een topfilm met goede cast, lekker 19e eeuws sfeertje, en leuke plot-twists.

Aangezien ik niet kon wachten heb ik Pan's Labyrinth nu ook, met NL ondertiteling. Ga 'em vanavond kijken.
Glaniskanis
strax ff 300 kijken met de buurtman
lijkt me vet :)
AirPole
Gisteren dus Pan's Labyrinth gezien. Echt een hele vette film. Ik dacht dat er meer fantasy gedeelten in zouden zitten, maar deze film is toch echt wel een topper.
Dj_Day-V
Ga zeker 300 in de bios kijken. Bioscoop geluid+beeld:eyespop:
dj_spare
300 is wel de moeite waard... veel hak en zaagwerk :D

@win
Net 300 gezien. Inderdaad een hele vette film! Goed acteerwerk van Gerard Butler die er erg stoer en duister uitziet! Hele gave actie met name door de slow-motion effects wat het weer onderscheid van de andere films in het genre. Ook een prachtig kleurgebruik. Alleen door de korte duur (toppers in dit genre duren vaak wel zo'n 2,5 uur) en het werkelijk flinterdunne verhaal red deze film het net niet bij de toppers zoals Braveheart, Gladiator, Troy en LOTR. Maar hij gaat wel in de collectie zodra de DVD uitkomt!

Vandaag verdere nog op DVD een paar vette arthouse films gekocht:
- Little Miss Sunshine (waar ik heel veel van verwacht1)
- Tsotsi
- 13 Tzameti
moogwai
Ben ook zeker benieuwd naar 300!

Ik vind de Prestige ook wel goed, veel beter als the Illusionist! Little Miss Sunshine vind ik ook wel aardig, geen rare fratsen, gewoon simpel en leuk.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 [7] 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement