return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Films in 2007 om naar uit te kijken (pg. 4)
View this Thread in Original format
Glaniskanis
het origineel van The Departed vind ik nog veel beter... das Infernal Affairs... En deel 2 en 3 zijn ook subliem

Beste film van het jaar tot nu toe is wat mij betreft Pan's Labyrinth, maar ook The Prestige en The Pursuit Of Happyness hebben hier hoge ogen gegooid :)
Remy D
Dead or Alive :tongue2 Wat een TOPPER!! :crazy:
magrec
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Beste film van het jaar tot nu toe is wat mij betreft Pan's Labyrinth, ma

Is daar nu al een goede dvd rip van? Ik had een paar weken geleden een versie maar die was me toch iets te slecht kwa kwaliteit.
tango
quote:
Originally posted by magrec
Is daar nu al een goede dvd rip van? Ik had een paar weken geleden een versie maar die was me toch iets te slecht kwa kwaliteit.

Denk je dat onze glanis genoegen zou nemen met een cammetje? ;)
magrec
quote:
Originally posted by tango
Denk je dat onze glanis genoegen zou nemen met een cammetje? ;)

ik had geen cam versie hoor, was een promo van divx omgezet naar dvd
DjRV
The Departed rockte keihard :O
basvh
http://www.apple.com/trailers/weins...e/t1_large.html

dit wordt echt een toppertje!
AirPole
Weet niet of die al genoemd is, maar 'The Good Shepherd' lijkt me ook een toffe film. Is o.a. met Matt Damon, Robert de Niro, Joe Pesci. Gaat over het ontstaan van de CIA ofzo. Komt volgende week uit geloof ik. Verder zien de trailers van 'Pathfinder' en 'The Last King of Scotland' er ook wel goed uit.
Remy D
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Beste film van het jaar tot nu toe is wat mij betreft Pan's Labyrinth

Deze vond ik ook echt verschrikkelijk waanzinnig mooi, wat een TOPPER!!!:crazy: :crazy: :eyespop:
Timothy
Alien vs Predator 2 lijkt me wel tof. Deel 1 was echt bizar slecht, maar ik hoop dat ze hun les geleerd hebben van de eerste film en het dit keer beter zullen doen :toothless

AirPole
Gisteren naar Smokin' Aces geweest.

Wat een dikke boutfilm. De opbouw zuigt, de karakters zijn kut (op de gekke nazi-broers na), de plot-twist vind zichzelf echt heel stoer terwijl die echt ruk is, en het verhaal is slecht uitgewerkt.

Daarbij hoorde ik op Veronica dat dit een pokerfilm was. Ik heb niks gezien dat met poker te maken heeft, afgezien van wat speelkaarten!!
AirPole
quote:
Originally posted by magrec
Dit lijkt mij nu al de beste film van 2007.

Verder zijn al die blockbusters natuurlijk wel leuk maar zijn het films zoals pan's labyrinth die ik uiteindelijk het leukst vind.

Kan iemand me even voorlichten?

Deze film (Pan's Labyrinth) is toch al in 2006 uitgekomen, of heb ik het nu fout? Deze film lijkt mij namelijk ook zeer, zeer interessant. Het genre staat me wel aan en de fantasy setting boeit me enorm.
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 [4] 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement