return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Films in 2007 om naar uit te kijken (pg. 6)
View this Thread in Original format
basd
quote:
Originally posted by SnuggLe
Gelukkig dat smaken verschillen want:

Tsja, smaak heb ik inderdaad niet.
DjRV
The Holiday dikke aanrader!!
TimeportE
The prestige was echt goed, heerlijk sfeertje neer gezet, het einde kun je voor de helft al een half uur van de voren zien aankomen maar blijft echt sterk!
The departed, snap niet dat iedereen deze film zo geniaal vind. Er wordt goed geacteerd (voor Nicolson is stoer) maar zo goed vind ik em niet...
A good year, geinige film met russel crowe.. kijkt erg lekker weg..
Casino Royale, gisteren weer op DVD gekeken, blijft echt stoere film!
Tijdje geleden eindelijk: The machinist gekeken, wat een topper, extreem grimmige sfeer, en Bale is geniaal!

Waar zit ik op te wachten: 300 en The fountain (weet niet of die film ooit nog in de bios uitkomt maar ik MOET deze op een bigass screen zien :))
Glaniskanis
Wat een bull dat de acteerprestatie van Leonardo DiCaprio slecht is.... als er iets goed was aan die film was dat het wel... en Djimon Hounsou natuurlijk
SnuggLe
quote:
Originally posted by Glaniskanis
Wat een bull dat de acteerprestatie van Leonardo DiCaprio slecht is.... als er iets goed was aan die film was dat het wel... en Djimon Hounsou natuurlijk


Lol, ik wist wel dat je homofiele neigingen had glaantje :p :clown:
Siesta
The Departed is echt wel een vette film zeg!

Ik vind het tbh jammer dat Colin niet gepakt word, en dat Billy deaud gaat. Had liever als einde gezien dat Colin werd vervolgd en iedereen erachter kwam dat hij de rat was.

Maar misschien wordt het dan weer zo'n 1 uit duizenden film.


8.5/10
Timothy
quote:
Originally posted by Siesta
The Departed is echt wel een vette film zeg!

Ik vind het tbh jammer dat Colin niet gepakt word, en dat Billy deaud gaat. Had liever als einde gezien dat Colin werd vervolgd en iedereen erachter kwam dat hij de rat was.

Maar misschien wordt het dan weer zo'n 1 uit duizenden film.


8.5/10


Bedankt voor de spoiler :p
Siesta
quote:
Originally posted by Timothy
Bedankt voor de spoiler :p



aaai :D
AirPole
Ben echt nog NOOIT bij een film weggelopen uit de bioscoop, maar na anderhalf uur van 'The Good Shepherd' gezien te hebben, vond ik het wel welletjes. Mooie cast, maar een tergend langzaam tempo en echt saai. Misschien dat de volgende anderhalf uur beter waren, maar dat zie ik wel op DVD ter zijner tijd.
Little Theseus
quote:
Originally posted by DjRV
The Holiday dikke aanrader!!


Grapjas.
Pas Barnyard gekeken; de film heeft me de gehele tijd weten te boeien omdat ik het te bizar vond dat de man- en vrouwtjeskoeien allebei uiers hadden.

Ben_Lei
Gister "The Wickerman" gezien met Nicolas Cage. Wat een toffe film, mooi sfeertje a la The Village. Vooral die plotwending aan het eind. Erg verrassend. Een aanrader. :)

Verder "Stranger than fiction" met Will Ferrel. Beetje saaie film al is het plot wel origineel. Zie hem toch liever in een film als "Talladega Nights", "The Anchorman" of "A Night at the Roxbury".
Siesta
quote:
Originally posted by Ben_Lei
Gister "The Wickerman" gezien met Nicolas Cage. Wat een toffe film, mooi sfeertje a la The Village. Vooral die plotwending aan het eind. Erg verrassend. Een aanrader. :)




pfff dikke kut film. en een nog kutter einde! :rolleyes:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 [6] 7 8 9 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement