return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Films in 2007 om naar uit te kijken (pg. 9)
View this Thread in Original format
Remy D
Gister echt gigantisch lopen genieten in de bioscoop bij 300! Wat een megaklapper, die gevechten waren briljant gemaakt. :crazy: :crazy: Werelds!!!!
DjRV
300 was idd errug bruut, echt een helden film.

Ghost Rider ook gezien maar man o man wat een HOERUH film is dat.
Waarom leent Cage zich in HEMELSNAAM voor zo'n bout film.

Leuke effectjes hoor,maar naja...


HOERUH!!
basd
quote:
Originally posted by DjRV
Waarom leent Cage zich in HEMELSNAAM voor zo'n bout film.

Was dat niet omdat ie al van jongs af aan fan is geweest van de strips? Volgens mij heb ik hem zoiets horen vertellen tijdens een interview.

Maar goed, superheldenfilms stinken sowieso behoorlijk (afgezien van die ouwe Batman-films, die laatste heb ik niet gezien), dus dit was niet echt een verrassing, of wel dan?
AirPole
quote:
Originally posted by basd
Was dat niet omdat ie al van jongs af aan fan is geweest van de strips? Volgens mij heb ik hem zoiets horen vertellen tijdens een interview.

Maar goed, superheldenfilms stinken sowieso behoorlijk (afgezien van die ouwe Batman-films, die laatste heb ik niet gezien), dus dit was niet echt een verrassing, of wel dan?


Ja, dat klopt. Eigenlijk wilden de filmmakers iemand anders voor de rol, en die was ook al gecast, ik geloof dat dat Johnny Depp was. Aangezien Cage altijd al fan was, heeft hij de crew ervan weten te voertuigen dat hij de rol moest spelen.

Ik vind die superheld films altijd wel mooi. Grappig om te zien hoe het verfilmd is.

En zeg jij nou dat je Batman Begins nog niet gezien hebt?? Die moet je echt kijken man. De film is weer heel dark net als de eerste ouwe Batman film. Echt een topfilm. Veel volwassener allemaal.
TimeportE
Het is zelfs zo erg dat ze in bepaalde scenes Cage extra moesten opmaken om zo zijn ghost rider tattoo te verbergen.. :) (leuke feitjes)

btw layer cake is echt geinige film! :)
btw2 omdat the fountain niet meer uit gaat komen in nederland lijkt het wel heb ik de dvd maar gedownload, eens kijken waar ik die ga kijken (groot scherm als het even kan)
DjRV
Batman Begins is idd 1 van de weinige superhelden film die ik kon waarderen, geen overdreven gezeik,lekker dark idd.

En ja ik had het kunnen verwachten, maar ik ben best wel Cage fan.. dus sja..
AirPole
quote:
Originally posted by DjRV
Batman Begins is idd 1 van de weinige superhelden film die ik kon waarderen, geen overdreven gezeik,lekker dark idd.

En ja ik had het kunnen verwachten, maar ik ben best wel Cage fan.. dus sja..


Ik ben ook een Cage-fan hoor. Hij kan een film echt dragen. Men noeme een 'Lord of War'.

:eyespop:
DjRV
quote:
Originally posted by AirPole
Ik ben ook een Cage-fan hoor. Hij kan een film echt dragen. Men noeme een 'Lord of War'.

:eyespop:


Psies, geweldige film dankzij hem. Maar hij moet nu weer met iets goeds komen, want Ghost Rider was echt errug..
AirPole
quote:
Originally posted by DjRV
Psies, geweldige film dankzij hem. Maar hij moet nu weer met iets goeds komen, want Ghost Rider was echt errug..


Ik hoor echt alleen maar slechte reviews! Is 'ie echt zo erg dan???
DjRV
quote:
Originally posted by AirPole
Ik hoor echt alleen maar slechte reviews! Is 'ie echt zo erg dan???


Naja naar mijn idee wbt een goede film was dit een hele slechte film ja.

Maar er zijn vast wel mensen die het alsnog kunnen waarderen.

Ik kende die comic zoiezo niet dus als film alleen vind ik het een pleuris zooi.

Siesta
quote:
Originally posted by DjRV
300 was idd errug bruut, echt een helden film.

Ghost Rider ook gezien maar man o man wat een HOERUH film is dat.
Waarom leent Cage zich in HEMELSNAAM voor zo'n bout film.

Leuke effectjes hoor,maar naja...


HOERUH!!



haha ik vond em wel vermakelijk maar slaat echt nergens op idd! En er speelt een lekker wijf in! altijd goed!

Tevens heb ik de nieuwe Texas Chainsaw gezien! ook met nice chicks! Aleen weer die zelfde ramdebiel die wat mensen in 2n zaagt, had echt de neiging om in de tv te springen en die politiegast en die lelijke kuthomo even flink toe te takelen! Mja het is een film he :mad:
AirPole
















Echt de beste CG Graphics die ik tot nu toe heb gezien in een film!!




:eyespop: :eyespop:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 13 14 15 
Privacy Statement