return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Waar gaan wij heen met de zomervakantie? (pg. 10)
View this Thread in Original format
@win
Naar Vietnam in de kerstvakantie. De roots van mijn vriendin opzoeken :toocool:
Remy D
Ik ga begin van het jaar naar London, in de zomer zoiezo naar Turkije en misschien eind van de zomer een week naar Ibiza (grote kans)!

Dan verder ergens half 2006 als alles meezit en lukt anders word het later een jaar naar Nieuw Zeeland en daar dan dingen regelen om hier niet meer terug te komen op bezoek aan familie en vrienden na. Maarja misschien ben ik dan al lang dood door een aanslag hier.
Tim81
Ik ga woensdag naar Londen!
Zomervakantie een keer ver weg en wil eigenlijk toch wel heel graag naar Ibiza........
Jappio
skien in januari en februari in frankrijk en oostenrijk, zomervakantie ligt een beetje aan de hertentamens die ik heb. Wil sowieso aan mn master beginnen volgend jaar dus dat is ff iets belangrijker dan vakantie ;)
basvh
quote:
Originally posted by Remy D

Dan verder ergens half 2006 als alles meezit en lukt anders word het later een jaar naar Nieuw Zeeland en daar dan dingen regelen om hier niet meer terug te komen op bezoek aan familie en vrienden na. .

waarom wil je weg uit holland?
Remy D
quote:
Originally posted by basvh
waarom wil je weg uit holland?

Voornamelijk vanwege het avontuur, met zo min mogelijk iets heel nieuws opbouwen!! Lijkt me echt zo PHATT! :crazy: Daarom ook Nieuw-Zeeland :)

Eerst was het alleen voor het avontuur maar nu komen we dus ook nadelen bij van nederlandse bodem. Maar toch zijn er nog steeds dingen waardoor ik denk dat ik toch eigenlijk niet weg wil hier. Maar uiteindelijk komt het er toch wel van.
basvh
Wel jammer dat je weggaat (ook al duurt dat nog een tijdje)!

ALs je maar voor feestjes zoals TIC en DV terug komt dat we ff gezellig kunnen ouwehoeren!
Supreme Theory
hmmm
Supreme Theory
Ik twijvel nog een beetje.

3 weken fly-drive AMERIKA
Mexico (rondreis/duiken)
Tailand (rondreis)
Kleine sunda eilanden (indonesie)
Zuid-India (rondreis/strand)
Zuid Afrika (rondreis/safari)
Srilanka/malediven (rondreis/duiken)
0f....
word het toch Vietnam....PFFFF

Ach..ik heb nog de tijd om te kiezen.
Eerst maar in januari snowboarden in Axamer Lizum - Oostenrijk
HBtje
in 2005

in ieder geval 3 of 4 x naar Berlijn, misschien op zomervakantie naar Oostenrijk/Zwitserland, of een europese stedentrip als zomervakantie. En misschien een week/weekend naar Parijs

SnuggLe
quote:
Originally posted by Supreme Theory
Ik twijvel nog een beetje.

3 weken fly-drive AMERIKA
Mexico (rondreis/duiken)
Tailand (rondreis)
Kleine sunda eilanden (indonesie)
Zuid-India (rondreis/strand)
Zuid Afrika (rondreis/safari)
Srilanka/malediven (rondreis/duiken)
0f....
word het toch Vietnam....PFFFF

Ach..ik heb nog de tijd om te kiezen.
Eerst maar in januari snowboarden in Axamer Lizum - Oostenrijk

Ga naar Thailand. Serieus. Daar kan je ook duiken. Ik vind het een van de mooiste dingen die ik tot nu toe heb gezien. Een stuk goedkoper dan Zuid Amerika in ieder geval. En je kan er GOED duiken, je hebt er zon, zee, strand, maar ook jungle, grote steden en veeeeeeeeeeel cultuur!

Check http://home.student.utwente.nl/b.kampschreur , dan pics, dan halverwege de pagina foto's van Thailand.
Remy D
Ja ik ben ook in Thailand geweest dit jaar en het is idd echt aan te raden. Echt supermoooooooi!!! Daar moet je echt 1 x in je leven geweest zijn. :)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 [10] 11 
Privacy Statement