return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Waar gaan wij heen met de zomervakantie? (pg. 2)
View this Thread in Original format
Apoptosis
Ikke heb nog geen planne dit jaar :(. Me & m'n homeys hadden t erg druk dit jaar (studie etc), dus we zien elkaar minder vaak dan vroeger, dus dat betekent dat minder de vakantie bezigheden bespreken. Nou maar hopen dat t een last-minute wordt of zow, anders wordt t egt een kutzomer!!

Afgelopen 2 jaar wel naar Mallorca geweest en dat was echt FANTASTISCH :eyes:!!!!!! Heerlijk uitgaansleven daar!! Alleen erg veel Duitsers daar, maar dat is geloof k overal in Spanje zo. Moet er wel bij zegge dat k absoluut geen problemen met onze oosterburen heb en dus ook nie op vakantie.

ltr :)
!_PeTrUs_!
Ik ga s ff een potje poepen.

BRB!!
Optimus
quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik ga s ff een potje poepen.

BRB!!


ben je al terug?:D
Henkie_henk
Benidorm denk weer.. last minutje.. Eem daar stampe weer in pacha enzo.. boven spanjaardes uittorenen.. lelijke meisjes checke.. lekker tegen jongens aandanse .. heb er nu al zin in
Donna
quote:
Originally posted by Miss Proximus
Ik ga dit jaar weer lekker naar de Love Parade en daarna vanaf eind Augustus de mooiste zomer van m'n leven meemaken:

ZUID AFRIKA!!!!!!

*cut* fotos *cut*

Jullie allemaal veel plezier deze zomer :)


WAUW ECHT??!!
Naja ok je hebt me jaloers,maar dan heb je dan ook echt t onderste uit de kan gehaalt huh?:)
Ben 3 jaar geleden in Mexico geweest,vond ik ook enorm vet maar dit ziet er BEREVET uit!!
En 5 maanden?? das wel errug lang of nie?
Anyway,jij zal je wel vermaken:)
DJ_Siesta
/me gaat lekker naar tuinesië, dus ik blijft zoalst nu staat @home
Dj Lex
Ik zou echt nooit naar Afrika gaan, volgens mij vinden alleen vrouwen dat leuk. Meisje uit me klas gaat ontwikkelingshulp doen in Gambia en moet zelf nog de reis betalen ook. Nou geweldig meid!
Ik gaat naar Chersonissos dit jaar met 7 vrienden. We hebben twee appartementen en de ene helft gaat 1 week en ik met drie anderen twee weken. Heb er echt errug veel zin in!
Miss Proximus
quote:
Originally posted by Donna


WAUW ECHT??!!
Naja ok je hebt me jaloers,maar dan heb je dan ook echt t onderste uit de kan gehaalt huh?:)
Ben 3 jaar geleden in Mexico geweest,vond ik ook enorm vet maar dit ziet er BEREVET uit!!
En 5 maanden?? das wel errug lang of nie?
Anyway,jij zal je wel vermaken:)


:) Ja best lang hè? Ik heb m'n kuisheidsgordel al klaar liggen :D

nee maar ik ga op uitwisseling en het programma duurt ongeveer tot half december en hier in Leeuwarden begint het volgende moduul pas weer in februari. dus Andreas (vriendje) komt als ik klaar ben lekker langs en tegen die tijd is ook de Zuid-Afrikaanse LP, dus ik hoop te kunnen regelen dat hij op een truck mag draaien :)

ik ga iig een WIldlife Programm doen. we krijgen les over het wildlife toerisme in Zuid-Afrika en we gaan ook "veldwerk" doen en werken in het Shamwari reservaat (mooiste reservaat Z-A)
en zoals je ziet ligt t hotel naast t strand...en het is er ook nog bijna elke dag 32 graden :D WOEI!! :)

Hoe lang ben jij in Mexico geweest? Lijkt mij ook ERG vet (aangezien ik ook helemaal verslaafd ben aan Burritos enzo :D) Me gusta la comida mexicana :D
kolkiewolkie
thuis... sad but true...

of kameraden moeten ineens met iets op de proppen komen... maar ga zelf niet aan het regelen...(nu eens niet, laat ik het zo zeggen)...

en daar ik ook single ben (heeft ook voordelen trouwens) wordt ut ook niet wat om met chick weg te gaan....

dus nou maar hopen dat ik een zomerbaantje voor de volledige vakantie kan vinden....even de kas spekken, en dan toch maar weer eens kijken naar een auto... ben dat OV na vanmorgen weer eens spuugzat (bus reed niet, niet aangegeven, trein betalen, was OOK niet aangegeven.. en we moeten nog terug ook :( )

het belooft weer een spannende zomer te worden, met alle dj's in het buitenland enzo:rolleyes: :rolleyes: :rolleyes: :(
arrows
Mij gaat naar Kos voor 15 dagen met 15 vrienden. Tis in de begin van de vakantie...ga eind van de vakantie waarschijnlijk nog last minute boekuh

TranceFool
Ik ga naar Lloret, net als vorig jaar. 10 dagen vanaf 8 juli, heen bus, terug vliegen in hostal Reces voor maar 265 euro, top daarzo :D
Kamaya
Ik ga ook naar Lloret de Mar, met 7 vrienden 10 dagen vliegtuig heen en terug in juli. Wordt helemaal vet!



Mzzl!!!
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement