|
Waar gaan wij heen met de zomervakantie? (pg. 6)
|
View this Thread in Original format
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Blik
wou je soms ontkennen dat er op Ibiza veel homo's travestieten etc. rondlopen???:conf: :conf: |
JA :D |
|
|
| Uniq |
| Dat antwoord had ik al verwacht maar vorig jaar viel het gelukkig nogal mee. Ibiza stad gaan de meeste naar toe maar daar zal je mij niet zien. Zit nu in een appartementje ... 50 meter lopen van Bora Bora (dag in dag uit) beachparty ... 150 meter lopen van Space ... endje verderop Pacha. Half uurtje Privilige, Amnesia, en ga zo maar door. Enige nadeel .... dure entree en dure drankjes. |
|
|
| TranceFool |
He Uniq...gozer :)
Ennuh Blik....zo goedkoop mogelijk dronken worden kan nog weles een sport gaan worden:p |
|
|
| Dj Lex |
Voor de mensen die eind juli naar Lloret gaan komt er misschien wel een heel gaaf feestje aan met op de main stage Dj Tiesto, AvB, Johan Gielen, Ferry Corsten en Marco V.
http://www.lloretdancefestival.com
:D:D:D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Voor de mensen die eind juli naar Lloret gaan komt er misschien wel een heel gaaf feestje aan met op de main stage Dj Tiesto, AvB, Johan Gielen, Ferry Corsten en Marco V.
http://www.lloretdancefestival.com
:D:D:D |
woei ik ga eind juli naar Blanes, ligt vlakbij Lloret :) |
|
|
| total woot |
vorig jaar een KONINGS vakantie op KOS (8 dagen lam van de coctails op het strand gelegen en 's avonds aangenaam vertoeven tussen de zweedse blondines)
Dit jaar echter:
1 week wenen (LOVEPARADE)
1 week berlijn (LOVEPARADE)
wat kan een mens zich nog meer wensen??
jawel: een weekje Ibiza behoort tot de aanvullende opties (is nog niet zeker)
LOVEPARADE !!!!!!
(denk dat ik het wel naar m'n zin ga hebben, zolang er geen hondjes aan de grens in de auto gaan snuffelen.....)
grtzzz
woot |
|
|
| tijs08 |
| quote: | Originally posted by total woot
vorig jaar een KONINGS vakantie op KOS (8 dagen lam van de coctails op het strand gelegen en 's avonds aangenaam vertoeven tussen de zweedse blondines)
Dit jaar echter:
1 week wenen (LOVEPARADE)
1 week berlijn (LOVEPARADE)
wat kan een mens zich nog meer wensen??
jawel: een weekje Ibiza behoort tot de aanvullende opties (is nog niet zeker)
LOVEPARADE !!!!!!
(denk dat ik het wel naar m'n zin ga hebben, zolang er geen hondjes aan de grens in de auto gaan snuffelen.....)
grtzzz
woot |
Als jullie met de BX gaan dan moeten jullie banger zijn voor de agentjes zelf dan voor die honden :D
nog een plekje over?? |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Voor de mensen die eind juli naar Lloret gaan komt er misschien wel een heel gaaf feestje aan met op de main stage Dj Tiesto, AvB, Johan Gielen, Ferry Corsten en Marco V.
http://www.lloretdancefestival.com
:D:D:D |
aargggg zit er net een week eerder :p....nah:( Had al wel gezien dat Gielen 10 juli in Bumpers draaide, altijd leuk :) |
|
|
| SnuggLe |
Ksnap niet waarom iedereen het nou zo vet vind om Tiesto / Armin of welke andere NL-dj te zien in Salou ofzo. Ten eerste heb je die meestal al tig keer gezien, en ten tweede kan je ze ook in Nederland zien. Maarja, smaken verschillen :)
Ik ga een paar dagen love-parade pakken, en waarschijnlijk met een tentje en een paar vrienden een weekje ofzo in Frankrijk zitten.
Heeeeeeeel misschien naar Hongarije, want de ouders van een vriend van me hebben daar een villa.
Weet alles nog neit zeker, ik moet geld overhouden voor rond eind oktober, want dan ga ik een maand door China trekken.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| total woot |
| Helaas net vernomen dat het eerste weekje wenen niet doorgaat, daarentegen is wel net besloten dat het weekje spanje (incl. ibiza) wel doorgaat, de bx is vanochtend naar de sloop gebracht (het zou minimaal 3000 euro gaan kosten om dat wrak weer rijveilig te maken) als het goed is hebben we tegen de zomervakantie wel weer wat geregeld. of er plek is? denk het wel wil three 'o three ook mee? dan kunnen we ons gezamelijk de zomer doorslikken... |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
Ksnap niet waarom iedereen het nou zo vet vind om Tiesto / Armin of welke andere NL-dj te zien in Salou ofzo. Ten eerste heb je die meestal al tig keer gezien, en ten tweede kan je ze ook in Nederland zien. Maarja, smaken verschillen :)
|
Ik heb de meeste dj's nog niet meerdere malen gezien, dus ik grijp elke kans aan om Tiesto, armin, marco v, Ferry en gielen op 1 feest te zien, als je toch in de buurt bent, waarom zou je dan naar de discotheek gaan om de plaatselijke Spaanse DJ te zien terwijl je deze grootmeesters kunt zien |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Blik
Ik heb de meeste dj's nog niet meerdere malen gezien, dus ik grijp elke kans aan om Tiesto, armin, marco v, Ferry en gielen op 1 feest te zien, als je toch in de buurt bent, waarom zou je dan naar de discotheek gaan om de plaatselijke Spaanse DJ te zien terwijl je deze grootmeesters kunt zien |
idd :)
Vorig jaar was Tiesto in Bumpers dat was echt zo vet....kleine discotheek en echt geweldig sfeertje |
|
|
|
|