|
Waar gaan wij heen met de zomervakantie? (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Kamaya |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Ik zou echt nooit naar Afrika gaan, volgens mij vinden alleen vrouwen dat leuk. |
Volgens mij niet hoor Lex een vriend van me was er 2 jr. geleden heen geweest voor 2 maanden met z'n ouders en vond het ook erg vet! |
|
|
| basvh |
ik ga van 15 tm 30 juli naar kreta, hopen dat er vette dj s komen.
ga in augustes ook nog paar dagen naar blankenberghe |
|
|
| Dj Lex |
| quote: | Originally posted by basvh
ik ga van 15 tm 30 juli naar kreta, hopen dat er vette dj s komen.
ga in augustes ook nog paar dagen naar blankenberghe |
Zo dat hoop ik ook. Maar er is 1 hele grote club hoorde ik ergens in athene, waar heel vaak goede dj's komen, maar daar moet je weer met de taxi heen ofso en dat kost 70 piek geloof ik. |
|
|
| LowRider |
(lol stond paar dagies trug ook al opput punt deze thread te starten)
en het word: TEXEL! :D met 5 man in de koog op zon jongerencamping , sommige zullen wel kennuh misschien, volgend jaar buitenland :D |
|
|
| Nook |
| going to kreta, en dan lekker op starbeach liggen :p |
|
|
| Gurian |
Euhhhh ik ga met zn 5en naar Terschelling. En wel naar camping Appelhof :)......... En dat voor 8 daagjes van 20 juli tot 28 juli
Volgend jaar gaan we naar Spanje of zo maar nu hadden we geen geld.
(ik was weer door mn knie gegaan en een tijd nie gewerkt, andere kameraad had zn auto total loss gereden en weer een nieuwe gekocht en nog een ander werkt, net als mij overigens, nog nie voor vast dus weinig geld :() |
|
|
| serialkillah |
| Ik ga dit jaar samen met vriendin en een antal vrienden 3 hele weken naar turkije:) heb er nu al zin aan:) |
|
|
| Donna |
Ik ging voor 16 dagen naar mexico,dus een gewone vakantie,heb daar op een eiland gezeten,dus niet t drukke cancun of porte vallarta,te toeristisch.
Heb nu echt cultuurdingen gedaan,overgebleven indianen dorpen bezocht,citzen itza (sisi reclame pyramide) en dat soort dingen,en heb door een maya indiaan 2 tattoos laten zetten (painfull):P
Heel mooie vakantie en dacht ook echt 2 weken van mn rust zonder kids te genieten maar na 10 dagen wilde ik al geen rust meer;)
Dus sjeem 5 maanden zou voor mij ongelovelijk lang zijn,en ook nog zonder je vriendje!!!!
Maaaaaaar,je bent dan wel een enorme ervaring rijker en ik denk ook dat als ik geen kids zou hebben dit soort dingen zeker niet uit de weg zou gaan.
En sja Lex,het is nu eenmaal bewezen dat vrouwen meer op dat gebied willen ontdekken en levenservaring op willen doen,mannen zijn sneller tevreden als er maar een beetje voor hen gezorgt wordt de tijd die ze op aarde rondbrengen.
Je klasgenote zal ook zeker sterker in t leven komen te staan dan wat jij doet,als ik niet gebonden aan wat dan ook zou zijn zou ik nu in oorlogsgebieden verpleegkundige zijn.(Al zou ik niet mn eigen reis gaan betalen):p
Wel veeeeeel foto's maken Proxje,want als je terug bent willen we aaaaaalles zien,ook 1tje van jou in kuisheidsgordel,lijkt me een zeer apart kiekje:D :D |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by -=WVG=-
Nou...
Ik ga een reisje maken naar Blanes !
Niet alleen...nee echt niet...met 5 vrienden waaronder T. BLIK ;)
Voor meer info: http://go.to/degexte
Ohja we gaan 22 juli zoiets, mocht je geinteresseerd zijn... |
jaja, en zeker weten dat het supervetjes gaat worden, heb nu al zin in de zomer |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Donna
mannen zijn sneller tevreden als er maar een beetje voor hen gezorgt wordt de tijd die ze op aarde rondbrengen. |
HAHAHA!!!! hoe ken jij mijn vriend!!! ;)
Ik zal inderdaad echt veel foto's gaan maken :)
En wauw! Een indiaan laten tatoeëren? wow! wa ie nuchter dan :D
wel vet stoer! :) Ga ik zeker niet doen in Afrika...aangezien er zoveel aids-patienten rondlopen daaro...ik moet er niet aan denken!
Misschien komt die tatto vantevoren wel :) Eentje met I Love Andreas :D LOL |
|
|
| Ruben_Dubbink |
| Tsjechie, met de vriendin en haar ouders....... |
|
|
| Henkie_henk |
| quote: | Originally posted by DJ_Siesta
/me gaat lekker naar tuinesië, dus ik blijft zoalst nu staat @home |
w0000t silver vcds!!! supplye!! pre pre! |
|
|
|
|