return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Waar gaan wij heen met de zomervakantie? (pg. 5)
View this Thread in Original format
TranceFool
quote:
Originally posted by TimeportE
ik hoorde van iemand dat de prijzen in de buurt van salou allemaal wel hetzelfde zijn..
maar dan is mijn vraag dus, hoe duur is alles daar (drank, discotheken etc).. kan ik tenminste een schatting maken voor wat ik kwijt ben in die 10 dagen :D

Nou ik kan je 1 tip geven :D: Ga niet gelijk aan het begin van de avond naar een discotheek of Hollandse bar. Zeker in de discotheek is het drinken erg duur. Wat wij altijd deden in Lloret is aan het begin van de avond naar zo'n klein Spaans barretje gaan waar gewoon spanjaarden rondlopen en ook bijna geen nederlanders. Daar hadden we voor f 1,50 een tequila en voor heel weinig een liter sangria met vruchtjes. Das echt zwaar relaxed :D:D. Ben je voor weinig geld kachel en dan duik je gewoon de discotheek in, simple as that :)
Sandman
quote:
Originally posted by TranceFool

Nou ik kan je 1 tip geven :D: Ga niet gelijk aan het begin van de avond naar een discotheek of Hollandse bar. Zeker in de discotheek is het drinken erg duur. Wat wij altijd deden in Lloret is aan het begin van de avond naar zo'n klein Spaans barretje gaan waar gewoon spanjaarden rondlopen en ook bijna geen nederlanders. Daar hadden we voor f 1,50 een tequila en voor heel weinig een liter sangria met vruchtjes. Das echt zwaar relaxed :D:D. Ben je voor weinig geld kachel en dan duik je gewoon de discotheek in, simple as that :)



Heel erg slim..... maar je laat weer zien dat je echte Hollander bent :D J/K


Ik moet ook nog eens een ker naar Salou. Want volgens mij mis je echt wat als je der nog niet naar toe bent geweest.


Sandman
Dj Lex
Ja denk trouwens niet dat die prijzen alleen in Salou gelden, maar zo'n beetje in elk gewillig vakantieland en dan vooral de plaatsjes waar veel jongeren komen. Daar zijn de prijzen allemaal vrij hoog en dat moet je gewoon op de koop toenemen. Je moet als je naar zoiets gaat gewoon van 50 euro per dag uitgaan ongeveer.
Blik
quote:
Originally posted by TimeportE
ik hoorde van iemand dat de prijzen in de buurt van salou allemaal wel hetzelfde zijn..
maar dan is mijn vraag dus, hoe duur is alles daar (drank, discotheken etc).. kan ik tenminste een schatting maken voor wat ik kwijt ben in die 10 dagen :D


In Salou was een pilsje in een kroeg 250 pesetas, is nu €1,50 als ze hetzelfde omrekenen. in een discotheek is de drank zwaar duur, betaalde je al gauw 800 pesetas (€5) voor een flesje bier, word je ook niet vrolijk van. het beste is idd naar een klein kroegje gaan en daar beetje bier zuipen en sangria enz. (in Salou naar de NightFever bijvoorbeeld, elke avond 2 uur happy-hour, 2 kannen sangria voor de prijs van 1)

maar je moet natuurlijk al in je appartement beginnen, vanaf uur of 5 aan de pils, gekocht in de supermarkt voor 50 cent per blikje :D
TranceFool
quote:
Originally posted by Blik


In Salou was een pilsje in een kroeg 250 pesetas, is nu €1,50 als ze hetzelfde omrekenen. in een discotheek is de drank zwaar duur, betaalde je al gauw 800 pesetas (€5) voor een flesje bier, word je ook niet vrolijk van. het beste is idd naar een klein kroegje gaan en daar beetje bier zuipen en sangria enz. (in Salou naar de NightFever bijvoorbeeld, elke avond 2 uur happy-hour, 2 kannen sangria voor de prijs van 1)

maar je moet natuurlijk al in je appartement beginnen, vanaf uur of 5 aan de pils, gekocht in de supermarkt voor 50 cent per blikje :D

Blik is zo te zien ook een echte hollander zoals ik :D....zo goedkoop mogelijk drinken zodat je nog zat geld heb voor andere dingen :)
Apoptosis
Ga tog lekker naar Mallorca! Daar betaal je 3000 ptas entree (was zo'n f40,-) voor een grote discotheek, en kreeg de HELE avond ALLE DRANK GRATIS!!!!! (Ook mixjes!!)
Blik
quote:
Originally posted by TranceFool

Blik is zo te zien ook een echte hollander zoals ik :D....zo goedkoop mogelijk drinken zodat je nog zat geld heb voor andere dingen :)


tuurlijk, waarom in een lege kroeg drinken om 8 uur terwijl je ook in je eigen appartement een echt pilsje kan pakken, met normaal alcoholpercentage etc :D

is ook beetje een uitdaging, zo goedkoop mogelijk dronken worden
stampertje
Vorig jaar ben ik naar Mimizan geweest Frankrijk, daar leren surfen. Dit jaar dus waar naar Atlantische kust --> vet hoge golven. Weer lekker Surfen. Nu hopelijk meer discotheken...

Trouwens wie weet wanneer de Danceparade is (in Rotterdam) ik ben bang dat ik te laat terug ben nl. 12 aug.
Uniq
Deze zomer wederom naar Ibiza !!! ..... het eiland met de mooiste discotheken de beste platendraaiers en de mooiste vrouwen. 2 weken feesten en beesten.
Blik
quote:
Originally posted by Uniq
Deze zomer wederom naar Ibiza !!! ..... het eiland met de mooiste discotheken de beste platendraaiers en de mooiste vrouwen. 2 weken feesten en beesten.


en meeste homo's :p

Miss Proximus
quote:
Originally posted by Blik


en meeste homo's :p


:rolleyes:
Blik
wou je soms ontkennen dat er op Ibiza veel homo's travestieten etc. rondlopen???:conf: :conf:
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 [5] 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement