|
Waar gaan wij heen met de zomervakantie? (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| Sandman |
Waarom gaan jullie allemaal zo ver weg? Of komt het omdat ik niet veel poen heb? Ik denk dat het aan et 2e ligt :D
ik had 2 weken duitsland gepland (ijfel gebied) Maar ik denk dat dat niet doorgaat voor mij :( (kom namelijk net terug uit het ziekenhuis, motor ongeluk. Dus zal nog zeker 2 mnd revalideren zijn :whip: :whip: )
Sandman |
|
|
| Donna |
Mja als je zoiets doet moet je zelf checken of de naalden die ze gebruiken nog in verpakking zitten,de datem ervan checken,of ze *nieuwe* handschoenen uit verpakking halen en of t alcohol t juiste percentage bevat,96% of hoger,dan loopt t aidsgedeelte wel los,en ja in afrika stikt t wel van de dragers enzo,maar de organisaties die de reizen verzorgen zijn niet van plan om dat zomaar te laten gebeuren,en ach je hebt gelukkig je gordel ook nog om *grinz*
Hey,misschien kan je af en toe wel ff verslagje geven als je ergens bent waar inet is,zouden ze dat hebben?:P |
|
|
| Flipper01 |
| quote: | Originally posted by Dj Lex
Zo dat hoop ik ook. Maar er is 1 hele grote club hoorde ik ergens in athene, waar heel vaak goede dj's komen, maar daar moet je weer met de taxi heen ofso en dat kost 70 piek geloof ik. |
Ik denk eerder het vliegtuig ;)
Maar ik zit vanaf 6 Juli ook twee weken in KRETA!! :D :D |
|
|
| Joost008 |
Kga dit jaar met 7 maten naar Salou wordt wel donders relaxed beetje bieren beetje meiden checken. Lekker lomp groot appartement met balkon van 9 bij 2 meter dat stond iig stond in de folder maarzal ook wel weer tegen vallen.
Waar kun je in Salou of daar in buurt eigenlijk het best uitgaan?:conf:?
Joost |
|
|
| Kamaya |
| quote: | Originally posted by LowRider
(lol stond paar dagies trug ook al opput punt deze thread te starten)
en het word: TEXEL! :D met 5 man in de koog op zon jongerencamping , sommige zullen wel kennuh misschien, volgend jaar buitenland :D |
Texel, ben ik vorige zomer geweest, camping Kogerstrand. Het jongere gedeelte is echt bagger! Als je wilt douchen ofzo kun je beter naar het 'volwassen' gedeelte gaan, daar is het wel schoon. (tip dus.....)
Maar verde is het wel lol daaro, als je het er zelf naar maakt. Ik wil je niet verdrietig maken ofzo, maar de ene goede discotheek (naar ik heb gehoord goed) is vorig jaar afgebrand en komt pas in 2003-4 weer terug, verder heb je wat kleinere cafetjes en distotheek de metro. Slechte muziek, weinig (mooie) meisjes, maar wel goedkoop!
Je zult het wel naar je zin hebben daaro hoor!!! |
|
|
| Blik |
| quote: | Originally posted by Joost008
Kga dit jaar met 7 maten naar Salou wordt wel donders relaxed beetje bieren beetje meiden checken. Lekker lomp groot appartement met balkon van 9 bij 2 meter dat stond iig stond in de folder maarzal ook wel weer tegen vallen.
Waar kun je in Salou of daar in buurt eigenlijk het best uitgaan?:conf:?
Joost |
Salou is echt vet hoor, goeie discotheken en veel kroegen (voor ieder wat wils dus) Je moet gewoon zeker naar de Pacha gaan, vorig jaar zijn wij 3 avonden naar de Pacha gegaan, Holland Avond (eerst feestmuziek en later op de avond fatte Trance) Hollandse DJ avond (Johan Gielen en Jurgen achter de draaitafels) en naar de schuimparty. echt vet, zeker een aanrader.
Dan heb je nog de Flashback, vond ik ook een goeie tent, lekkere muziek etc...
andere discotheken ben ik nie geweest wegens slechte verhalen enzo.
Als je ook een beetje van het kroegleven houd moet je zeker naar de Swing gaan (als je met GoGoTours bent kom je daar 100% zeker), ook moet je naar de Prins van Oranje gaan, ook zeer tof.
plezier zul je wel hebben denk ik :) |
|
|
| arrows |
Je hebt ook Snoopys in Salou maar daar is het gewoon te druk.
Toffe tent maar te druk |
|
|
| TimeportE |
ik hoorde van iemand dat de prijzen in de buurt van salou allemaal wel hetzelfde zijn..
maar dan is mijn vraag dus, hoe duur is alles daar (drank, discotheken etc).. kan ik tenminste een schatting maken voor wat ik kwijt ben in die 10 dagen :D |
|
|
| HiGH_NrG |
| 10 dagen? denk 500 euro plus...als je een beetje doorzuupt en nie zuinig bent :D |
|
|
| Joost008 |
Vorig jaar benk naar Ter Schelling geweest, ik vond de Wyb daar de mooiste discotheek, de braskoer was ook wel donders vet alleen gwoon lomp druk ech nie meer normaal. Verder zaten dr nog wel wat relaxte kroegies maarja daar had je dus totaal geen relaxte muziek:( Maar het was echt ook wel zo'n donders lompe zuipvakantie echt 1 die ik nooit had willen missen:)
Grtz
Joost |
|
|
| Miss Proximus |
| quote: | Originally posted by Donna
Mja als je zoiets doet moet je zelf checken of de naalden die ze gebruiken nog in verpakking zitten,de datem ervan checken,of ze *nieuwe* handschoenen uit verpakking halen en of t alcohol t juiste percentage bevat,96% of hoger,dan loopt t aidsgedeelte wel los,en ja in afrika stikt t wel van de dragers enzo,maar de organisaties die de reizen verzorgen zijn niet van plan om dat zomaar te laten gebeuren,en ach je hebt gelukkig je gordel ook nog om *grinz*
Hey,misschien kan je af en toe wel ff verslagje geven als je ergens bent waar inet is,zouden ze dat hebben?:P |
ik ga iig een eigen website opzetten waar ik dan elke week ofzo ff een stukje op schrijf en waar mensen berichtjes kunnen achterlaten, en als t lukt zet ik er dan ook 1 x in de 2 weken nieuwe foto's op...hangt een beetje van de apparatuur af daar. Ik wil wel graag een digicam meenemen maar weet niet waar ik die vandaan moet toveren! Dus dan maar aan de locals vragen waar ik goedkoop mijn rolletjes kan ontwikkelen :)
tegen de tijd dat de site af is dan laat ik wel weten :) |
|
|
| TimeportE |
| quote: | Originally posted by Miss Proximus
ik ga iig een eigen website opzetten waar ik dan elke week ofzo ff een stukje op schrijf en waar mensen berichtjes kunnen achterlaten, en als t lukt zet ik er dan ook 1 x in de 2 weken nieuwe foto's op...hangt een beetje van de apparatuur af daar. Ik wil wel graag een digicam meenemen maar weet niet waar ik die vandaan moet toveren! Dus dan maar aan de locals vragen waar ik goedkoop mijn rolletjes kan ontwikkelen :)
tegen de tijd dat de site af is dan laat ik wel weten :) |
lijkt me een leuk idee, echt doen.. lijkt me vet
mijn zus is met haar vriend ook naar afrika geweest, en die fotos die ik van haar heb gezien zijn echt EXTREEEM vet.. super mooi!! |
|
|
|
|