|
Waar gaan wij heen met de zomervakantie? (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| total woot |
Kan leuk zijn, maar als je dan toch 2000 kilometer verderop zit is het dan niet leuk om eens te kijken hoe ze daar een feestje bouwen?
(ik denk niet dat je vaak de kans krijgt die spanjaarden aan het werk te zien, en tiesto kun de rest van het jaar toch nog heen, toch?)
Experience the unknown.....
grrrrrtz |
|
|
| Blik |
poehee, ff thread gemerged en allemaal posts moeten deleten :)
Als je wilt weten hoe Spanjaarden een feestje bouwen moet je zoiezo niet op vakantie gaan naar een plaats zoals Lloret, blanes of Salou, kun je beter ergens anders naartoe gaan |
|
|
| TranceFool |
| quote: | Originally posted by Blik
poehee, ff thread gemerged en allemaal posts moeten deleten :)
Als je wilt weten hoe Spanjaarden een feestje bouwen moet je zoiezo niet op vakantie gaan naar een plaats zoals Lloret, blanes of Salou, kun je beter ergens anders naartoe gaan |
nee idd, daar kan je gewoon nederlands praten...vink wel makkelijk :p |
|
|
| SnuggLe |
Tsja, smaken verschillen.
Ik ga niet naar zo'n fout dorp als Salou, waar je gewoon de Nederlandse muziek hebt, het Nederlandse bier, de Nederlandse mensen en de Nederlandse mentaliteit. Het enige verschil met NL is de zon. Dom zuipen kan je overal, en neuken kan je ook overal.
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| Optimus |
| quote: | Originally posted by SnuggLe
en neuken kan je ook overal.
|
experimenteer jij zoveel met jouw vrouwtje?:D:D:D |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by Optimus
experimenteer jij zoveel met jouw vrouwtje?:D:D:D |
Voor jou een vraag, voor mij een weet :D
Damn, jij denkt echt alleen aan sex... :)
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| total woot |
en wat is daar mis mee?
(is volgens mij alleen maar gezond) :):):) |
|
|
| mr.marcello |
| quote: | Originally posted by total woot
en wat is daar mis mee?
(is volgens mij alleen maar gezond) :):):) |
En ook nog eens goed voor je conditie!!! :D:D
Met vriendelijke groet. |
|
|
| tango |
| quote: | Originally posted by Apoptosis
Ga tog lekker naar Mallorca! Daar betaal je 3000 ptas entree (was zo'n f40,-) voor een grote discotheek, en kreeg de HELE avond ALLE DRANK GRATIS!!!!! (Ook mixjes!!) |
Zeg er dan ook effe bij:
1. Dat het allemaal DUITSE discotheken zijn
2. met zure wijven
3. met NEP drank (dus Ron Tabacco, Lassoa, Flafari,etc)
4. met superlang wachten op je drankje
5. En je mag maar 1 drankje per keer halen......
Best kut dus.....MAAR die duitse discotheken hadden wel geweldige "Tracid Traxxx on Tour" party's ;)
grtz,
TNG |
|
|
| SnuggLe |
| quote: | Originally posted by tango
Best kut dus.....MAAR die duitse discotheken hadden wel geweldige "Tracid Traxxx on Tour" party's ;)
grtz,
TNG |
Was laatst ook het ZaK of de IndeX hier dacht ik.
Wel VET! Kai tracid..
Greetz,
SnuggLe |
|
|
| TimeportE |
okeeeeej mensen volgende week ga ik naar Calella toe!!! juist, heb ik der al helemaal zin in! alleen nu nog zorgen dat ik aan geld kom! :D:D
hoe zit het verder met jullie reisplannen, wanneer gaan we weg etc... :)
het was zo stil op forum dat ik maar iets probeer .... |
|
|
| DJ Bazz |
| quote: | | Ga tog lekker naar Mallorca! Daar betaal je 3000 ptas entree (was zo'n f40,-) voor een grote discotheek, en kreeg de HELE avond ALLE DRANK GRATIS!!!!! (Ook mixjes!!) |
kameraad van mij moet daar 2 weken draaien in een discotheek, krijgt ie alles betaald en hoeft alleen 's avonds maar te draaien. hij draait onder de naam DJ Exclusive Team dus dan weet je wie het is...
ik ga zelf trouwens naar Italië toe, daar eerst 3 week heen en dan nog naar texel een week:)
Ik ga volgende week zondag weg:) |
|
|
|
|