return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Waar gaan wij heen met de zomervakantie?
View this Thread in Original format
Cosmic Guy
In het kader van zinloze vragen, dit is er weer 1.
Wat zijn jullie zomerplannen? Wordt het een sportieve kajak-vakantie in frankrijk, alpenweiden verkennen in Zwitserland, survivalen in Zweden of bakken in Spanje?

Ik ga naar Italie (voor de 4e keer), naar Rimini. The place to be in Italy zeg maar.
Remy D
KRETA!!!!!!!!

Woooohooooo heb phat zin. :D:D

Ik ga van 14 juli tot 28 juli naar Cheronissos. :D

En ik weet dat Akira en Yarnie ook gaan en nog een paar van het forum :D.
raoel
Me en mun moaten gaat naar Blanes.
We gaan met 8 man van 8 t/m 18 juli.

Als we terugkomen gaan we waarschijnlijk met een paar man nog naar Blankenberge. Wanneer is nog niet bekend.
TimeportE
uuh we zouden eerst naar rimini gaan maar dat ging nie door.. toen maar ergens in spanje.. veel gekeken en gediscuseerd etc..
toen maar gekozen voor:
Calella !!
ja.. van 28 juni, 10 dagen in 2 4persoons appartementen :)
enige dat zuigt is
a. het geld (waar haal ik nu snel geld vandaan :D)
b. de busreis van 22 uur.. :whip::D
-=WVG=-
Nou...
Ik ga een reisje maken naar Blanes !
Niet alleen...nee echt niet...met 5 vrienden waaronder T. BLIK ;)

Voor meer info: http://go.to/degexte

Ohja we gaan 22 juli zoiets, mocht je geinteresseerd zijn...
raoel
quote:
Originally posted by -=WVG=-
Nou...
Ik ga een reisje maken naar Blanes !
Niet alleen...nee echt niet...met 5 vrienden waaronder T. BLIK ;)

Voor meer info: http://go.to/degexte

Ohja we gaan 22 juli zoiets, mocht je geinteresseerd zijn...


Schrok al
Dalijk was ik nog tegelijk met jullie daar :toothless
Dr. Kuipers
Ik ga surfen en bodyboarden in portugal.
Ericeira, mooi feesten in Lissabon, is er in de buurt vet zin in.
Waarschijnlijk gaat hele goeie vriendin van me ook wel mee :p
Miss Proximus
Ik ga dit jaar weer lekker naar de Love Parade en daarna vanaf eind Augustus de mooiste zomer van m'n leven meemaken:

ZUID AFRIKA!!!!!!









Mijn nieuwe huis voor 5 maanden (niet t hele gebouw hoor :p):



woei!!!!





Jullie allemaal veel plezier deze zomer :)
Ding Chavez
/me gaat weer naar Turkije dit jaar. Goed bevallen vorig jaar, alleen dit jaar naar Marmaris. Heb er iig zin in.
En ow ja, in juni nog een weekje Madrid :D

GreetZ, DC
Cyrax
ik ga 10 daagjes feesten in Lloret in Augustus ...


greetz

TimeportE
ow ja.. nadat ik 10 dagen met mijn vrienden dus in spanje ben gaan lopen feesten ga ik naar ARUBA :D
naar mijn familie daar :)
Jappio
Ik ga deze zomer van 2 augustus tot 19 augustus naar Lacanau, in Frankrijk, een surfvakantie! (jaja, sportief nietwaar :P) Heb er nu eigenlijk al gigantisch zin in :D
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: [1] 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 
Privacy Statement