|
[17-05-2007] Asot 300 - Pettelaarse Schans, Den Bosch (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| Ben_Lei |
ok ok, over de toiletten en de prijzen valt te discuseren.
Begrijp me niet verkeerd. Heb een top dag gehad. Muziek was lekker, gezellige mensen. Maar laasts genoemde punten zouden niet moeten voor komen op een feest. :)
En als je perse een joinco moet opsteken, doe dat dan buiten en niet midden in de tent. :o |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Ben_Lei
ok ok, over de toiletten en de prijzen valt te discuseren.
Begrijp me niet verkeerd. Heb een top dag gehad. Muziek was lekker, gezellige mensen. Maar laasts genoemde punten zouden niet moeten voor komen op een feest. :)
En als je perse een joinco moet opsteken, doe dat dan buiten en niet midden in de tent. :o |
ik vond overigens ook dat de toiletten en de bar niet zo heel slim waren opgesteld...aan de andere kant: het was te druk! ze hadden het niet verwacht, en dan maakt het niet uit hoe je de bar neerzet. als het te druk is, is het te druk en zal je altijd moeten wachten op je drankje:o |
|
|
| Dr Oetker |
Het was best een aardig feestje. We waren er pas laat dus we hebben alleen armin gezien en gehoord.
Mijn persoonlijke mening:
+ Prijs entree :D
+ Geluidsniveau (nie zo achtelijk hard)
+ Parkeergelegenheden
+- Hoeveelheid mensen
- Barlocaties
- Bosche kampers
Toen we binnen kwamen deed schulz z'n ding.
Al snel daarna was armin aan de beurt.

En de handjes gingen meteen de lucht in.


Armin had het duidelijk naar z'n zin

Ikzelf was samen

met mijn vriendin(links) en Ei(rechts)

Al met al heb ik het voor 10eu (3 biertjes en wat benzinegeld) best naar me zin gehad in die grote circustent.
 |
|
|
| swordios |
Je kan ook gewoon geen bier drinken en alles ophouden, of ben ik nou weer te christelijk bezig :(
En een bak bami bij de afhaalchinees op 10min lopen kostte 4 euro, meer dan genoeg voor 2 personen, en daar had je een uur de tijd voor tijdens Marcel |
|
|
| Muppy |
| Ik vond Marcel samen met Menno dé smaakmakers van de dag:o |
|
|
| Ouwe Dwaas |
Even een paar foto's door mij gemaakt.
Als je je afvraagt wat die groene plekjes zijn op de foto's,
is gebeurd doordat lasers te lang op mn lens hebben geschenen en wat plekjes op mn lens heeft ingebrand :(
'The Venue' :D

Aly & Fila

Sean Tyas

Menno de Jong

Marcel Woods

Markus Schulz

Armin van Buuren

Wat andere foto's







in het midden vooraan, rechts van mij achter Jeroen ook wel bekend als DJ Jerom

 |
|
|
| M_Peror |
| quote: | Originally posted by DJ_Internal
goeie sets, al heb ik die van marcel niet mee kunnen pakken omdat ik 1 uur moest wachten op (HET LAATSTE) hotdogbroodje..... (K U T)
iig goed feesie, dat zeker :D |
Dan stonden wij naast je, in de rij voor de broodjes kroket.
Mijn god, bijna een uur wachten en bijna 11 euro dokken voor 2 broodjes... ze waren lekker, maar zo lekker nou ook weer niet. :)
De organisatie had het bezoekersaantal duidelijk onderschat, maar gelukkig maakte de goeie muziek van met name Menno, Markus en Armin een hoop goed (Marcel dus niet echt meegekregen...) |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
Aly & Fila:
[[ LINK REMOVED ]]
01. Aly & Fila Pres. A&F Project - Uraeus (Frase Remix)
02. Mark Eteson & Jon Prior - Dynamic Stability (Aly & Fila Remix)
03. Deems - Tears Of Hope (Aly & Fila Remix)
04. Aly & Fila Pres. A&F Project - Ankh (Breath Of Life)
05. Amadeus Vs. Aly & Fila - A Dream Of Peace (John Askew Remix)
06. FKN Feat. Jahala - Why (Aly & Fila Remix)
07. FKN Vs. Aly & Fila Feat. Jahala - How Long
08. Lost Witness Vs. Sassot - Whatever (ALy & Fila Remix)
09. Aly & Fila - Eye Of Horus (Ronski Speed Remix)
10. DT8 Project - Hold Me Till The End (Aly & Fila Dub Mix)
11. Ben Gold - Rollcage (Aly & Fila Remix)
Sean Tyas:
[[ LINK REMOVED ]]
01. Thomas Datt - 2v2 Rework (Sean Tyas Remix)
02. Stoneface & Terminal - Super Nature (Giuseppe Ottaviani Remix)
03. Oxia - Domino (Sean Tyas Rework)
04. Sean Tyas Pres. Logistic - One More Night Out
05. Beats Of Genesis Vs. Legend B - Lost In Love (Sean Tyas Remix)
06. Sean Tyas - Drop
07. Vincent De Moor - Fly Away (Sean Tyas Remix)
08. Carl B Feat. Breaking Benjamin - Diary Of Jane (Sean Tyas Remix) |
De tering.. |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by basd
De tering.. |
ik was ook blij dak halverwege Sean binnenkwam ja:o |
|
|
| BaRTeZ |
Beetje 't zelfde liedje ( :haha: ) als met Ferry Corsten, ze draaien alleen maar eigen producties... En ook bijna week in week uit hetzelfde.
Leuk voor een avond, maar daarna kan Ferry weer even de ijskast in. |
|
|
| Ultravibe! |
| Ferry veegt nog steeds de vloer aan met bovengenoemde overgeweaardeerden.:tongue2 |
|
|
|
|