|
[17-05-2007] Asot 300 - Pettelaarse Schans, Den Bosch (pg. 3)
|
View this Thread in Original format
| Fkwebeman |
Gratis?
Marco V?
count me in |
|
|
| Fresh Prince |
| Counting the days :p :crazy: |
|
|
| Unique2701 |
For your information
Event: ASOT 300 After Party
Date: 17-05-2007
Location: Club 013, Tilburg/NL (30 km from Den Bosch)
Time: 22:00 - 5:00
Line Up:
Armin van Buuren
Marco V
Markus Schulz |
|
|
| Muppy |
| Ben zeker aanwezig! Nu alleen hopen dat het niet te druk wordt!:o |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by Unique2701
For your information
Event: ASOT 300 After Party
Date: 17-05-2007
Location: Club 013, Tilburg/NL (30 km from Den Bosch)
Time: 22:00 - 5:00
Line Up:
Armin van Buuren
Marco V
Markus Schulz |
Oh vet zeg 2 min. lopen
Komt u maarrrrrrrrrr! :stongue: |
|
|
| Loraine |
Zow, die staat in de agenda !:o
| quote: | Originally posted by Muppy
Ben zeker aanwezig! Nu alleen hopen dat het niet te druk wordt!:o | :stongue: :stongue: Roight ! |
|
|
| Unique2701 |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Oh vet zeg 2 min. lopen
Komt u maarrrrrrrrrr! :stongue: |
Nou ja, ik weet hoe het is gesteld met het openbaar vervoer daar, maar de bussen/treinen rijden toch nog om 22u?
Ik ga zowieso niet. |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by Unique2701
Nou ja, ik weet hoe het is gesteld met het openbaar vervoer daar, maar de bussen/treinen rijden toch nog om 22u?
Ik ga zowieso niet. |
Openbaar vervoer is redelijk laatste trein gaat +/- 12 uur. Richtingen Breda, 's - Hertogenbosch en Eindhoven. Bussen geen flauw idee.
Vanuit het station is het ongeveer tien minuten lopen naar de 013. |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by ambs
:) :disbelief |
jezus leef jij ook nog :eyes: |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by DjRV
jezus leef jij ook nog :eyes: |
haha yes, alleen druk druk druk hier in Miami... En ben nog niet over de WMC heen :p |
|
|
| DjRV |
| quote: | Originally posted by ambs
haha yes, alleen druk druk druk hier in Miami... En ben nog niet over de WMC heen :p |
En de WMC wel over jou? :haha: |
|
|
|
|