|
[17-05-2007] Asot 300 - Pettelaarse Schans, Den Bosch (pg. 8)
|
View this Thread in Original format
| basvh |
| Ben er morgen ook niet, lekker heel de dag aan me scriptie werken! :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: :whip: |
|
|
| Ultravibe! |
| Vandaag!!!:D :D |
|
|
| eieregooie |
| Kloteweer man... ik weet t nog niet. |
|
|
| Spliph |
| zal zeker van de partij zijn... ! dit kan je niet missen, dit is pure history ;) |
|
|
| Spliph |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Kloteweer man... ik weet t nog niet. |
't is overdekt ;) |
|
|
| basvh |
| weer is op dit moment niet slecht in den bosch. Geen regen in ieder geval. |
|
|
| Spliph |
| maten van me hebben gecancelled vanmiddag, waar staan jullie? ;) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by Spliph
maten van me hebben gecancelled vanmiddag, waar staan jullie? ;) |
+1 |
|
|
| Spliph |
| stelletje lamzakke, weten neit wat ze missen! ik jump over 30 min op de trein vanuit a'dam... zie je daar ?? hehe |
|
|
| Spliph |
| quote: | Originally posted by Muppy
+1 |
he als je zin heb om mee te reizen, haha ik vind t prima, alleen gezelliger =) |
|
|
| Muppy |
| ik ga met de auto haha!zet anders ff groot op je voorhoofd Spliph, dan kan ik je makkelijker vinden:D |
|
|
| Spliph |
whaha, ja met een bordje langs de snelweg...:thepirate
met de auto, lucky dog! |
|
|
|
|