|
[17-05-2007] Asot 300 - Pettelaarse Schans, Den Bosch (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Siesta |
dat 1e uur!!! Zat gister in de auto en was echt dik aan het genieten op Dirty Sticky Floors en nog wel meer dikke tracks!!
nice! |
|
|
| Creamfields23 |
| Woehoe vette set ouwe :eek: :tongue2 |
|
|
| DJ_Internal |
IN VERBAND MET DE SLECHTE WEERSVERWACHTING ZAL HET TERREIN IN DEN BOSCH OVERDEKT WORDEN MET EEN BIJZONDER MOOIE GROTE TENT!!!
bron: www.armadaevents.com
Den Bosch, we komen er aan! |
|
|
| MennoB |
| quote: | Originally posted by DJ_Internal
IN VERBAND MET DE SLECHTE WEERSVERWACHTING ZAL HET TERREIN IN DEN BOSCH OVERDEKT WORDEN MET EEN BIJZONDER MOOIE GROTE TENT!!!
bron: www.armadaevents.com
Den Bosch, we komen er aan! |
Goed nieuws! :eyespop: |
|
|
| Muppy |
dat is mooi nieuws!
maar geen marco v:( |
|
|
| DJ_Internal |
| quote: | Originally posted by Muppy
dat is mooi nieuws!
maar geen marco v:( |
ga dan naar lelystad om marco v te zien ofzo? :) (ook gratis, maar waarsch regen je daar wel nat ;) ) |
|
|
| Muppy |
| quote: | Originally posted by DJ_Internal
ga dan naar lelystad om marco v te zien ofzo? :) (ook gratis, maar waarsch regen je daar wel nat ;) ) |
haha nou dat gaat me iets te ver...ik bedoel: sean tyas geeft natuurlijk wel een extra meerwaarde aan dit feestje:rolleyes: |
|
|
| upliftingqueen |
i will come to Den Bosch, too ;)
i hope we have a great party there! |
|
|
| Fkwebeman |
| Geen Den Bosch voor mij, heb besloten die middag mijn clubje naar Europa te schreeuwen in Utrecht |
|
|
| Muppy |
Roll Call!
Wat ik heb begrepen van deze thread:
| quote: | Dj_Spare
TimeportE
M_Peror
@win
Ouwe Dwaas
Botol&Cebok
Massive?
Moogwai?
Creamfields23
Loraine
SonnyM
arj1o1
Eieregooie?
ZZandirt
Gonzo
Axeplode
DJ_Internal
MennoB
Flenkieboy |
Nog een punt om af te spreken?:D |
|
|
| @win |
| Ik ben er morgen niet bij. Weekendje weg :) |
|
|
| moogwai |
| Ik ga alleen naar de afterparty in 013. Heb morgen eerst een familiefeestje :D |
|
|
|
|