|
[17-05-2007] Asot 300 - Pettelaarse Schans, Den Bosch (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| tango |
| quote: | Originally posted by DjRV
En de WMC wel over jou? :haha: |
1-0 voor team RV :haha: |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by DjRV
En de WMC wel over jou? :haha: |
zoiets ja :p |
|
|
| SonnyM |
yihaaa, kan haast niet wachten tot het zover is..
:tongue3 |
|
|
| Ouwe Dwaas |
Tijdschema beken gemaakt:
14:00 - 15:00: Aly & Fila
15:00 - 16:00: Marcel Woods
16:00 - 17:00: Marco V
17:00 - 18:00: Menno de Jong
18:00 - 19:00: Sean Tyas
19:00 - 20:00: Markus Schulz
20:00 - 22:00: Armin van Buuren |
|
|
| Creamfields23 |
Voor verkoop @ 013 nog niet begonnen. :mad:
Is nog niet echt officieel. |
|
|
| arj1o1 |
Dat is wel erg dichtbij :D
Weer eens wat anders dan de Drie Gezusters op de donderdagavond. |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by arj1o1
Dat is wel erg dichtbij :D
Weer eens wat anders dan de Drie Gezusters op de donderdagavond. |
Hey postslet waar kom jij ineenkeer vandaan? :disbelief |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Hey postslet waar kom jij ineenkeer vandaan? :disbelief |
Lief slijmmailtje naar Swamper ;) |
|
|
| markfeldman |
hello my dutch fellow trance lovers.
the main event is on the 16 or the 17 of may ? |
|
|
| Creamfields23 |
| quote: | Originally posted by arj1o1
Lief slijmmailtje naar Swamper ;) |
Welcome back!
| quote: | Originally posted by markfeldman
hello my dutch fellow trance lovers.
the main event is on the 16 or the 17 of may ? |
It's the 17th on a thursday. |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Welcome back!
|
Ik zal het dit keer netjes houden :o . Ik ben uiteraard ook weer 2 jaartjes ouder, dus dat komt wel goed :D . |
|
|
| markfeldman |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Welcome back!
It's the 17th on a thursday. |
and the afterparty on the 18th ? |
|
|
|
|