|
[17-05-2007] Asot 300 - Pettelaarse Schans, Den Bosch (pg. 5)
|
View this Thread in Original format
| AirPole |
| quote: | Originally posted by arj1o1
Ik zal het dit keer netjes houden :o . Ik ben uiteraard ook weer 2 jaartjes ouder, dus dat komt wel goed :D . |
Das inderdaad al weer een tijdje geleden. Was je ge-permbanned ofzo??
:conf: |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by AirPole
Das inderdaad al weer een tijdje geleden. Was je ge-permbanned ofzo??
:conf: |
Ja was gepermbanned nadat ik een 'pornografisch' topic had geopend in de humour sectie (volgensmij was het naar aanleiding van dit...). Ik had het forum niet echt gemist, maar de laatste tijd interreseert de trance-muziek me toch weer meer, dus komt ook de verleiding van tranceaddict weer naar boven. Vandaar een pm-tje naar Swamper.
edit: het betrof een filmpje van een autorace waar wat later bleek iemand in overleed.. (volgens de mods altoen was het de druppel..). Ik kan me er nu niet druk meer over maken in ieder geval. |
|
|
| Creamfields23 |
| Ook was het die kontvocht van een mrmistery met z'n NSB geintjes. |
|
|
| arj1o1 |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Ook was het die kontvocht van een mrmistery met z'n NSB geintjes. |
Ja ik heb die jongen nooit gemogen.. Maar hij heeft wat vriendjes bij de mods geloof ik.
Eigenlijk moet ik dit ook niet zeggen want anders ben ik zo weer gebanned :rolleyes:
edit: anyway zullen we het een klein beetje on-topic houden.. Zijn er al mensen die zeker gaan? |
|
|
| Siesta |
| Kontvocht? Is dat diarree ofzo? :eyes: |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Creamfields23
Ook was het die kontvocht van een mrmistery met z'n NSB geintjes. |
Sorry voor de offtopic, maar dat valt mij laatste tijd ook steeds meer op inderdaad, helaas. Vroeger was hij niet constant zo. Het lijkt wel of hij de laatste tijd in elke post een afzeikende/negatieve opmerking wil plaatsten, het liefst verpakt in een 'grappige' one-liner.
DJ Mikey Mike begint ook al zo te doen. Toch een beetje jammer. Inhoudelijk lullen is er niet al te vaak meer bij. Zou Mr. Mystery echt zo'n goed contact hebben met de mods?
Echt jammer. Vroeger waren het allebei wel aardige kerels volgens mij. |
|
|
| Fresh Prince |
| Anything worth while said or is it all ? |
|
|
| ambs |
| quote: | Originally posted by markfeldman
and the afterparty on the 18th ? |
no also the 17. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by AirPole
Sorry voor de offtopic, maar dat valt mij laatste tijd ook steeds meer op inderdaad, helaas. Vroeger was hij niet constant zo. Het lijkt wel of hij de laatste tijd in elke post een afzeikende/negatieve opmerking wil plaatsten, het liefst verpakt in een 'grappige' one-liner.
DJ Mikey Mike begint ook al zo te doen. Toch een beetje jammer. Inhoudelijk lullen is er niet al te vaak meer bij. Zou Mr. Mystery echt zo'n goed contact hebben met de mods?
Echt jammer. Vroeger waren het allebei wel aardige kerels volgens mij. |
In de zes jaar dat ik op het forum vertoef, heb ik hen niet op een andere manier weten te posten. Hun internetpersonae worden gewoon gekenmerkt door sarcasme en scherpe antwoorden. Ik vind het zelf bijzonder grappig om te zien hoe mensen zich daarover kunnen opwinden. :D |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TOR
In de zes jaar dat ik op het forum vertoef, heb ik hen niet op een andere manier weten te posten. Hun internetpersonae worden gewoon gekenmerkt door sarcasme en scherpe antwoorden. Ik vind het zelf bijzonder grappig om te zien hoe mensen zich daarover kunnen opwinden. :D |
Ja, maar jij hebt brains, in tegenstelling tot vele andere mensen :D |
|
|
| eieregooie |
lol
Ik werk echt ALTIJD op donderdag, feestdagen of niet, maar deze heb ik gewoon vrij :D
Denk dat ik dan ook maar ff ga :D
edit: mits mooi weer :p |
|
|
| basd |
| quote: | Originally posted by Fresh Prince
Anything worth while said or is it all ? |
About as interesting as the average Sean Tyas rework. |
|
|
|
|