return to tranceaddict TranceAddict Forums Archive > Local Scene Info / Discussion / EDM Event Listings > Europe > Europe - Holland

Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
[17-05-2007] Asot 300 - Pettelaarse Schans, Den Bosch (pg. 9)
View this Thread in Original format
Muppy
Spijkerbroek, grijs-zwart gestreept shirt met lange mouwen, donker haar, moedervlek op mn rechterwang...kijk maar of je me vind haha!:clown:
eieregooie
quote:
Originally posted by Muppy
rechterwang

Rawr :toothless
basvh
Volgens mijn bron die binnen staat loopt er redelijk wat tuig rond, is het geluid kut maar verder wel gezellig en goede muziek.
Loraine
Niet geweest, bij vrienden blijven hangen :tongue2
Freezel
quote:
Originally posted by basvh
Volgens mijn bron die binnen staat loopt er redelijk wat tuig rond, is het geluid kut maar verder wel gezellig en goede muziek.


Vond het wel meevallen met tuig, wel veel "billies", mensen die stilstaan en was echt te druk naar mijn mening. Geluid was redelijk te doen, maar voor de rest gezellig :)
Muppy
quote:
Originally posted by Freezel
Vond het wel meevallen met tuig, wel veel "billies", mensen die stilstaan en was echt te druk naar mijn mening. Geluid was redelijk te doen, maar voor de rest gezellig :)


eensch...veel te veel breezah's ook naar mijn mening. was ook te druk, maar toch leuk feestje imo met Menno als toch wel één van de leuksten:D
Ouwe Dwaas
was inderdaad een geweldig feest.
Menno en Marcel waren voor mij toch wel de DJs van de dag.
heb geweldig genoten.
Muppy
quote:
Originally posted by Ouwe Dwaas
was inderdaad een geweldig feest.
Menno en Marcel waren voor mij toch wel de DJs van de dag.
heb geweldig genoten.


Helemaal mee eens...Markus had zn dag niet denk ik? En armin was veel kaas:whip:
Ultravibe!
Vond Armin juist super!:D :D
ZZandirt
quote:
Originally posted by Loraine
Niet geweest, bij vrienden blijven hangen :tongue2


wish I had...
kvonturniksan...
overduidelijk niet berrekend op deze aantallen mensen... tent deed afbreuk aan geluid en sfeer... inderdaad veel sjonnnies en anita's en billies en what not.
weinig van de muziek mee gekregen, aangezien ik mij niet tussen de meute in de tent wilde begeven....

jammer.

eieregooie
Te druk, te weinig bars en toiletten. Geluid was prima imo.. misschien had het een tikkeltje harder gekund. Voor de verandering iig eens niet veel te hard, en dat is wel zo prettig. Jammer dat het organisatorisch dus niet zo best in elkaar stak.
Ultravibe!
Ja, maar aan de andere kant hebben we een aantal zeer vette djs voor noppes gezien!;)
CLICK TO RETURN TO TOP OF PAGE
Pages: 1 2 3 4 5 6 7 8 [9] 10 11 12 
Privacy Statement