|
[17-05-2007] Asot 300 - Pettelaarse Schans, Den Bosch (pg. 2)
|
View this Thread in Original format
| @win |
| Met Sean Tyas erbij lijkt het me wel duidelijk dat ik erbij ben :disbelief |
|
|
| dj_spare |
| quote: | Originally posted by @win
Met Sean Tyas erbij lijkt het me wel duidelijk dat ik erbij ben :disbelief |
:haha: |
|
|
| @win |
| Tsja niet iedereen kan een potje knallende trance waarderen ;) |
|
|
| AirPole |
Ik weet uberhaupt niet of ik heen ga, maar als Sean Tyas in de line-up zit, ben ik er dus 100% niet bij. Dan krijg je een lange set met allemaal Sean Tyas reworks van classics.
Nee, dank je. |
|
|
| Ouwe Dwaas |
wilde in eerste instantie niet gaan omdat het op een doordeweekse dag was, perse vrij vragen van het werk enz,
maar gisteren pas gezien dat 17 mei Hemelvaartsdag is :haha:
dus ik ga zeker hier naar toe.
wat een vette line-up :crazy: |
|
|
| Botol&Cebok |
| ik heb donderdag en die vrijdag daarop geen examens dus ik ga ook ! |
|
|
| AirPole |
| quote: | Originally posted by Botol&Cebok
ik heb donderdag en die vrijdag daarop geen examens dus ik ga ook ! |
Kijk eens wat een nette zin je hebt neergezet!
Je kan het wel!
(Alleen nog werken aan hoofdletters) |
|
|
| @win |
| quote: | Originally posted by Ouwe Dwaas
wilde in eerste instantie niet gaan omdat het op een doordeweekse dag was, perse vrij vragen van het werk enz,
maar gisteren pas gezien dat 17 mei Hemelvaartsdag is :haha:
dus ik ga zeker hier naar toe.
wat een vette line-up :crazy: |
Verdorie, dat kost me dus een ttreinkaartje naar Den Bosch :whip: |
|
|
| Massive |
| quote: | Originally posted by @win
Verdorie, dat kost me dus een ttreinkaartje naar Den Bosch :whip: |
Ach, voor Sean Tyas.. die kun je niet ieder weekend bekijken in Nederland :haha: |
|
|
| ILoveIbiza |
Afterparty in '013' Tilburg from 22:00 - 05:00 (Markus Schulz, Marco V, Armin van Buuren)
we arrive in 16 from italy......:crazy: |
|
|
| moogwai |
Misschien wel leuk om heen te gaan, Den Bosch ligt tenminste dichtbij.
| quote: | Originally posted by ILoveIbiza
Afterparty in '013' Tilburg from 22:00 - 05:00 (Markus Schulz, Marco V, Armin van Buuren)
we arrive in 16 from italy......:crazy: |
Kijk, dit is tenminste beter! 5 minutes from my home :D |
|
|
| ILoveIbiza |
| quote: | Originally posted by moogwai
Misschien wel leuk om heen te gaan, Den Bosch ligt tenminste dichtbij.
Kijk, dit is tenminste beter! 5 minutes from my home :D |
YOU ARE LUCKY MAN!!
I must do 1200 km for this event becouse in italy there isn't too many party trance:( |
|
|
|
|