|
BeTa party v5 (pg. 10)
|
View this Thread in Original format
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by mrcanon
Wrm organiseren jullie geen betaparty in openlucht :p In het Citadelpark van Gent bv :toothless |
Nie iedereen hier is homo :D |
|
|
| mrcanon |
| :stongue: Neem dan een andere buitenlocatie of een diep bord :p |
|
|
| eieregooie |
Even tussendoor he... Waar het volgende feest ook is... Ik heb inmiddels ietwat geinvesteerd in een nood-DJ Booth monitor systeem :toothless
lees: een goedkope (gratis) 19" rack versterker en 2 JBL monitor speakers :p Vrij handzaam allemaal dus ik ben zeg maar best bereid dat mee te slepen een volgende keer :D |
|
|
| FredNova |
| quote: | Originally posted by eieregooie
Even tussendoor he... Waar het volgende feest ook is... Ik heb inmiddels ietwat geinvesteerd in een nood-DJ Booth monitor systeem :toothless
lees: een goedkope (gratis) 19" rack versterker en 2 JBL monitor speakers :p Vrij handzaam allemaal dus ik ben zeg maar best bereid dat mee te slepen een volgende keer :D |
Wat die NLTA's allemaal niet doen om op de BeTA party te mogen draaien :toothless
just kidding ;)
nice! |
|
|
| El Shorty |
| quote: | Originally posted by domineesje
Elitairisme van de 'harde kern' en die vijandigheid tegen een hoop nieuwe members... het ligt niet aan de "zogenaamde" newbies imo... |
Dat is iets wat je veel in online communities ziet. Niet enkel hier. Je ziet dat ook, maar minder, in 'irl' verenigingen. Dingen groeien en kwijnen weg: gebeurt altijd, niettemin is en blijft het wel jammer natuurlijk.
| quote: | Originally posted by TOR
De laatste editie heb ik toch veel toeristen opgemerkt. Ik heb toen het grootste gedeelte van de avond achteraan doorgebracht en er is wel wat onbekend volk gepasseerd, al was het maar voor één of twee rondjes. Als je alle toeristen weglaat, zal het verschil toch merkbaar zijn, denk ik. Nu ja, het blijft gissen aangezien we niet over concrete cijfers beschikken.
Ik zie een vierde editie in de Rector wel niet zo succesvol worden als de eerste, omdat de community hier al een tijdje aan het slabakken is om één of andere reden.
De vraag is hoeveel mensen zo kieskeurig zijn op dat vlak. De personen die ik doorgaans meebreng komen louter als steun en de line-up is van secundair belang. |
Ik kijk hier al jaren regelmatig op dit forum, maar heb pas onlangs een account gemaakt omdat ik eens iets wilde posten. Dit is wsl mijn 2de post... omdat ik toch wil meedenken. Ik was op de vorige 2 beta parties, prolly reken je me ook tot die onbekende toeristen.
Ik heb persoonlijk voor de rector gekozen, om de redenen die al gezegd zijn: goedkoop, weinig risico, en op korte termijn gezien is dat de enige oplossing om iets te doen in de zomermaanden. Misschien is het tegelijk ook een goed idee om daar eens de koppen samen te steken om de v6 party uit de grond te stampen waar wel wat plannen kunnen rondgemaakt worden... Ik ben niet zo pro een bbq: omdat ik niemand van jullie ken, alhoewel ik hier al enige jaren lees, en zuiver financieel steunen is voor een student nogal moeilijk.
Het is misschien maar een visje maar waarom leggen jullie julie oor niet eens te luisteren bij andere organisaties: hoe zij het doen, evt samenwerken, enz. Ik denk dan eigenlijk (enkel) aan goa organisaties: zij doen het ook vrij goedkoop maar trekken wel volk omdat het zo'n close community is: iedereen kent iedereen. Als je grote namen en duurdere locaties wil huren moet je stapje per stapje vooruitgaan, ofwel een lange arm hebben. Dan kan kijken naar hoe anderen dit deden geen kwaad...
Het klinkt misschien erg dom, maar voor een outdoor editie: Vlaanderen telt honderden organisaties die in de zomer een festival organiseren, voornamelijk kleinschalig. Kan beta nergens complementair werken? Bvb onze eigen tent ernaast. Voordeel is dat je naast naambekendheid (ahw gratis reclame) je je niet moet aantrekken van regels, huurprijzen etc. daar deze terreinen toch al gehuurd zijn. Zo moet beta weinig insteken (in vgl met het alleen organiseren), en krijg je naamsbekendheid. Aan de andere kant verbreedt de organisator zijn doelpubliek ( dat laat je hem toch geloven:p) en is het voor hem nauwelijks een meerkost... Nadeel is dat je een deel van je authenticiteit verliest... |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by El Shorty
Het klinkt misschien erg dom, maar voor een outdoor editie: Vlaanderen telt honderden organisaties die in de zomer een festival organiseren, voornamelijk kleinschalig. Kan beta nergens complementair werken? Bvb onze eigen tent ernaast. Voordeel is dat je naast naambekendheid (ahw gratis reclame) je je niet moet aantrekken van regels, huurprijzen etc. daar deze terreinen toch al gehuurd zijn. Zo moet beta weinig insteken (in vgl met het alleen organiseren), en krijg je naamsbekendheid. Aan de andere kant verbreedt de organisator zijn doelpubliek ( dat laat je hem toch geloven:p) en is het voor hem nauwelijks een meerkost... Nadeel is dat je een deel van je authenticiteit verliest... |
BeTa-stage @ Tomorrowland 2008? :crazy:
(lijkt me imo mss zelfs nog niet zo onhaalbaar... :)) |
|
|
| Devilex |
| Ik ken een kleine organisatie die hier in de streek een festivalletje organiseert. http://www.forestfestival.be/ Ik denk trouwens dat FUSyke die mensen kent. |
|
|
| El Shorty |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
BeTa-stage @ Tomorrowland 2008? :crazy:
(lijkt me imo mss zelfs nog niet zo onhaalbaar... :)) |
Ik had er aan gedacht, maar niet durven opperen. Als zo iets haalbaar zou zijn (in de vorm van een young talent concept of dergelijke) zou frednova hier evt wel al iets over opgemerkt hebben...Denk ik. Maar het zou wel erg vet zijn ja. |
|
|
| Devilex |
Zoiets is toch totaal onhaalbaar...
ID&T heeft hier niets op te winnen é. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by Devilex
Zoiets is toch totaal onhaalbaar...
ID&T heeft hier niets op te winnen é. |
Bwa ik dacht dat Frednova eens had laten weten dat zoiets eventueel nog wel haalbaar zou zijn?
Maarja ik weet natuurlijk ook niet aan wat voorwaarden er voldaan moeten worden om een tent te hosten ;) |
|
|
| El Shorty |
| quote: | Originally posted by Devilex
Zoiets is toch totaal onhaalbaar...
ID&T heeft hier niets op te winnen é. |
volgens mij is het idd erg onhaalbaar, zoals ik al opmerkte: dan zou frednova daar al aan gedacht en geopperd hebben.
In principe is het wel mogelijk: als je kijkt naar de (al dan niet gelukte) pogingen van trance addict om een kar op de love parade te hebben, op de MWC een party te hebben, op de US love parade (san diego of LA of zo)...met klinkende namen als dumonde... maar BE en dan vooral BETA is daarvoor veel te klein, maar iets als dat forest festival... moet kunnen denk ik. |
|
|
|
|