|
BeTa party v5 (pg. 4)
|
View this Thread in Original format
| TOR |
Hoe was de financiële situatie na Affexion eigenlijk?
Dat zou ons een beter inzicht kunnen geven.
Nu ja, als Laurent wegvalt heeft het weinig zin natuurlijk, aangezien er naast hem niet veel interessants op de markt te vinden is. Mannen zoals Jonas Steur, Leon Bolier etc. zijn al op andere line-ups te vinden deze zomer.
Ik kan me wel niet voorstellen dat je met een extra editie in de Rector plots wel een toereikend budget zou hebben. Als ik het goed voorheb, is er namelijk heel wat gesnoeid in het percentage op het drankverbruik ten opzichte van de eerste edities.
In ieder geval verkies ik deze optie boven een barbecue, omdat ik een barbecue nog steeds als een stap terug beschouw voor het BeTA-concept. Ik bedoel daarmee dat een dergelijke formule niet echt past bij de naam die BeTA intussen heeft opgebouwd. Een barbecue is uiteraard bijzonder gezellig, maar laat die dan aub niet plaatsvinden onder de naam BeTA Party v5. :p |
|
|
| Jasperovitsj |
| quote: | Originally posted by TOR
Ik kan me wel niet voorstellen dat je met een extra editie in de Rector plots wel een toereikend budget zou hebben. Als ik het goed voorheb, is er namelijk heel wat gesnoeid in het percentage op het drankverbruik ten opzichte van de eerste edities.
|
Dat vrees ik ook.
Het kan natuurlijk altijd gedaan worden, aangezien we bijna sowieso break even draaien. Zelfs met een beperkt percentage op de drank maken we een beetje winst. En dan kunnen we in het najaar iets groter op poten proberen te zetten in bijvoorbeeld het Musicafé. Dan speelt de factor tijd ook in ons voordeel. Op korte termijn (juni-juli) was het sowieso onmogelijk om een echte clubnight te realiseren. :) |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dat vrees ik ook.
Het kan natuurlijk altijd gedaan worden, aangezien we bijna sowieso break even draaien. Zelfs met een beperkt percentage op de drank maken we een beetje winst. En dan kunnen we in het najaar iets groter op poten proberen te zetten in bijvoorbeeld het Musicafé. Dan speelt de factor tijd ook in ons voordeel. Op korte termijn (juni-juli) was het sowieso onmogelijk om een echte clubnight te realiseren. :) |
Agreed.
Om het concept draaiende te houden kunnen we een forumnight houden in de rector en proberen echt tijdig werk te maken van iets in het najaar. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dat vrees ik ook.
Het kan natuurlijk altijd gedaan worden, aangezien we bijna sowieso break even draaien. Zelfs met een beperkt percentage op de drank maken we een beetje winst. En dan kunnen we in het najaar iets groter op poten proberen te zetten in bijvoorbeeld het Musicafé. Dan speelt de factor tijd ook in ons voordeel. Op korte termijn (juni-juli) was het sowieso onmogelijk om een echte clubnight te realiseren. :) |
Als er na vier edities slechts 300 EUR in de kas zit, zou ik toch niet te hard van stapel lopen. |
|
|
| Jasperovitsj |
Ik ben niet zeker van dat bedrag, Cresto beheert de financiën :)
En op de vorige edities hebben we altijd onkosten gehad voor de "grote" dj's, en die vallen natuurlijk weg als we alleen maar forum-dj's laten spelen. En we zullen ook proberen om deze keer de Pioneers wat goedkoper te huren :p |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by TOR
Hoe was de financiële situatie na Affexion eigenlijk?
Dat zou ons een beter inzicht kunnen geven.
|
Dit jaar een quasi break even ;)
Concretere info imiddels geshared via andere media.
Grote verschilpunten zijn: weekdag, promotiecampagne, sponsors en inkomgeld. Al zullen we die weekdag wel vervangen in een weekenddag voor een eventuele v3. |
|
|
| Jasperovitsj |
| Allé Guy, totale transparantie! :p |
|
|
| Vishnu |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Allé Guy, totale transparantie! :p |
Het lijkt me al goed als de organisatie van de Beta Party over de meer concrete info beschikt :tongue2 |
|
|
| Thomas @ A.T.P |
| barbecue zou wel leuk zijn, alsook de rector. |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Dat vrees ik ook.
Het kan natuurlijk altijd gedaan worden, aangezien we bijna sowieso break even draaien. Zelfs met een beperkt percentage op de drank maken we een beetje winst. En dan kunnen we in het najaar iets groter op poten proberen te zetten in bijvoorbeeld het Musicafé. Dan speelt de factor tijd ook in ons voordeel. Op korte termijn (juni-juli) was het sowieso onmogelijk om een echte clubnight te realiseren. :) |
Awel ja, 't is dat wat ik wilde zeggen. :D |
|
|
| Transfusion |
| quote: | Originally posted by Jasperovitsj
Ik ben niet zeker van dat bedrag, Cresto beheert de financiën :)
En op de vorige edities hebben we altijd onkosten gehad voor de "grote" dj's, en die vallen natuurlijk weg als we alleen maar forum-dj's laten spelen. En we zullen ook proberen om deze keer de Pioneers wat goedkoper te huren :p |
Moest de datum goed vallen, en iemand me kunnen meenemen (a'pen) dan wil ik gerust m'n 2x cdj 1000mk3 eventjes uitlenen en dan heb je die gratis :) |
|
|
|
|