|
BeTa party v5 (pg. 11)
|
View this Thread in Original format
| eieregooie |
| TranceAddict had toch wel een zaal op een van de grote Love Parade feeste? Love From Above oid... |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by FenixStyle
Maarja ik weet natuurlijk ook niet aan wat voorwaarden er voldaan moeten worden om een tent te hosten ;) |
$$$ |
|
|
| FUSyke |
| quote: | Originally posted by Devilex
Ik ken een kleine organisatie die hier in de streek een festivalletje organiseert. http://www.forestfestival.be/ Ik denk trouwens dat FUSyke die mensen kent. |
Yep, ik ken daar wel iemand van. Ik weet wel niet of zo'n trance-tent zou passen naast al die house, techo, electro, dnb, ... Als jullie interesse hebben wil ik altijd wel eens contact opnemen met de mensen van Forest.
Zij organiseren ook een aantal parties per jaar (zoals in het www.h-waterfront.be). Dus als jullie raad nodig hebben kan je wss ook bij hen terecht. |
|
|
| Antony |
| quote: | Originally posted by TOR
De oude garde verdwijnt stilaan (Eagle, pooley, kaidreas, gladius, etc.) en de nieuwe garde heeft precies minder voeling met de groep (lees de post van Fenixstyle). |
herkennek me wel in. nog een ideetje, vele sportclubs (basketbal, voetbal...) houden tornooien in de zomer. sommige grotere clubs zetten daar een grote tent bij voor een bbq en een party tussen 2 tornooidagen in. Misschien dat je zo'n club kent? hoor daar dan eens of je de avond ervoor, of erna de tent niet mag onderhuren.
Mijn basketbalclub had enkele jaren terug toch zo'n tornooi. Met een tent toch wel zo groot als een basketveld. en die stond er dan een ganse week. |
|
|
| FredNova |
Euh... vergeet TL, heb ik nooit vermeld. Is denk ik onhaalbaar.
Ik heb ooit eens gesproken over BeTA @ AIB... als dat ooit terugkomt ;-)
Maar dan moet er wel wat meer volk zijn dan in bv De Rector. |
|
|
| FenixStyle |
| quote: | Originally posted by FredNova
Euh... vergeet TL, heb ik nooit vermeld. Is denk ik onhaalbaar.
Ik heb ooit eens gesproken over BeTA @ AIB... als dat ooit terugkomt ;-)
Maar dan moet er wel wat meer volk zijn dan in bv De Rector. |
Ah lol ok, mijn fout dan... |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Interessante situatie: 15 en de rest kan een meerderheid vormen. |
|
|
| TOR |
Wat me meer zorgen baart is het totale aantal stemmen, slechts 32  |
|
|
| Real |
| Inderdaad. Waar zit iedereen? |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by TOR
Wat me meer zorgen baart is het totale aantal stemmen, slechts 32 |
er zijn misschien gewoon niet zoveel members meer? |
|
|
| De Geert |
Ik heb gekozen voor de rector...
ik denk dat een bbq wel een mooi initiatief is en een plezant dagje kan opleveren, maar niet echt veel geld in het laatje... Organisatorisch is het ook net iets lastiger en ik denk dat het eerder een select BeTa-publiek zal aantrekken en zeker geen volk van buitenaf
Daarom denk ik dat het mss best is om nog eens een feestje in de rector te houden met enkel forum-dj's, om zo toch iets te kunnen verdienen om dan nadien (ev zoals reeds gezegd in het najaar) een uitgebreider feestje te houden met een grotere naam (of namen).
eventueel mag hier voor mij zelfs inkom gevraagd worden (de muziek primeert toch), maar dit zou inderdaad mogelijke voorbijgangers kunnen afschrikken om binnen te komen, zodat het drankverbruik dan weer daalt...
De rector zal echter nog het gemakkelijkst te organiseren zijn tegen de zomer,en de kwaliteit van de forum-dj's is zeker en vast voldoende om er een ferm feestje van te maken :) |
|
|
| eieregooie |
| quote: | Originally posted by TOR
Wat me meer zorgen baart is het totale aantal stemmen, slechts 32 |
Ik heb niet gestemd, omdat het me niet zoveel uit maakt :D
Ben tenslotte ook maar een wannabee beta :p |
|
|
|
|