|
BeTa party v5 (pg. 7)
|
View this Thread in Original format
| Config |
| De Rector trekt imo een groot deel van het 'Overpoort-volk' aan hoor.. van die mensen die gewoon alle café's eens doen en dan blijven hangen waar de muziek het beste is op dat moment. Die komen heus niet voor de namen denk ik, maar als ze zullen moeten betalen gaan die volgens mij gewoon wegblijven, er zijn immers cafés genoeg in de overpoort. Vorige editie sprong er opeens een maat van mij binnen die in Gent op kot zat , die wist ook niet dat er een party aan de gang was.. tis vooral van zo'n mensen dat ge het in de Rector zal moeten hebben denk ik (exclusief een heel deel beta's dan). |
|
|
| The_G0dfather |
| Eens een edite zonder sfeer dan en alle beta's buiten mensen ah ronselen in de overpoort :D |
|
|
| Config |
argh :p kbedoel gewoon dat het vooral dat volk is dat we 'extra' hebben op zo'n party, want het zijn niet alleen beta's die binnenspringen :p
the point is: gewoon geen toegangsprijs, en ja, misschien allemaal beta-dj's ofzo, tenzij er nog iemand gratis wil komen draaien of aan een klein prijske :) Het volk dat binnenwipt wil gewoon wat deftige muziek horen, mensen als Airwave kennen ze heus niet (redelijk erg eigenlijk). Dus zolang ze met een pint in hun handen kunnen staan en de muziek is deftig blijven ze imo gewoon hangen.
ik ben dus pro-rector, als het geluid in orde zit tenminste (is er iemand al op de hoogte van de huidige situatie daar?) |
|
|
| The_G0dfather |
Ja, 'k weet 't. Zit er genoeg om te weten dat 't er gewoonweg zo aan toe gaat. Iedereen gaat daar gewoon constant van café naar café.
Het staat vast dat indien we verhuizen we hoe dan ook veel toevallige voorbijgangers verliezen. |
|
|
| TOR |
| quote: | Originally posted by Config
ik ben dus pro-rector, als het geluid in orde zit tenminste (is er iemand al op de hoogte van de huidige situatie daar?) |
Die problemen zijn intussen van de baan.
Het geluid valt daar normaal gezien best mee, hoor. Het systeem was vorige keer naar de knoppen omdat de huurders van de avond ervoor het nogal bont hadden gemaakt. |
|
|
| Push2005 |
| quote: | Originally posted by TOR
Het geluid valt daar normaal gezien best mee, hoor. Het systeem was vorige keer naar de knoppen omdat de huurders van de avond ervoor het nogal bont hadden gemaakt. |
Jumperkeuuhs
Wat dat 'Overpoort-volk' betreft is helemaal correct; ware het niet dat deze editie voor begin juli gepland zou zijn... En dan zijn de meeste studenten naar huis denk ik :)
Tenzij we het op zaterdag 30 juni doen; of zitten er dan nog mensen met examens? |
|
|
| Real |
| quote: | Originally posted by Push2005
Jumperkeuuhs
Wat dat 'Overpoort-volk' betreft is helemaal correct; ware het niet dat deze editie voor begin juli gepland zou zijn... En dan zijn de meeste studenten naar huis denk ik :)
Tenzij we het op zaterdag 30 juni doen; of zitten er dan nog mensen met examens? |
Ach neen. V3 was ook op 7 juli, en toen was er ook volk. En ik ben in de loop van de avond een ander café binnen gesukkeld, en daar zat het echt STAMPvol. Dus volk zit er zowiezo wel denk ik. :)
| quote: | Originally posted by The_G0dfather
Voor mij hoeft dit niet per sé maar ik vrees dat de opkomst anders toch wat minder zou kunnen zijn en als we hierna iets groters willen zullen we wat drank moeten verkopen hé :) |
Voor een Duvel-contest mag je mij (of Greg) altijd aanspreken hoor.  |
|
|
| Config |
| quote: | Originally posted by Push2005
Wat dat 'Overpoort-volk' betreft is helemaal correct; ware het niet dat deze editie voor begin juli gepland zou zijn... En dan zijn de meeste studenten naar huis denk ik :)
|
zoals Real al zei zit er ook in de zomer redelijk veel volk hoor, normaal mag dat geen probleem zijn denk ik. Tijdens schoolperiodes zit er natuurlijk NOG meer volk, maar dat zal dan voor sommige beta's al moeilijker zijn om aanwezig te zijn denk ik. |
|
|
| The_G0dfather |
| quote: | Originally posted by Real
Voor een Duvel-contest mag je mij (of Greg) altijd aanspreken hoor. |
you're going down :D |
|
|
| Belgian Bonzai |
| Ik ben TEGEN een inkomprijs. |
|
|
| Devilex |
De meeste studenten blijven daar nog wel plakken in gent tot 2e week van juli, aangezien sommigen hun uitslag nog moeten krijgen en graag nog weekje feesten etc.
Langs de ene kant vind ik het wel 'zielig' dat we het moeten hebben van toevallig-passerende-zatte studenten. Het kan mss succesvol zijn maar ik vind niet dat dit dé reden moet zijn om in de rector te blijven, op die manier maken we ons blij met een dode mus wat trancebelangstelling betreft.
De optie 'Rector' zou ik als 2e keus houden, en toch eens uitkijken naar iets mini-outdoor deze zomer. |
|
|
| Blue Sky 99 |
| quote: | Originally posted by Push2005
Tenzij we het op zaterdag 30 juni doen; of zitten er dan nog mensen met examens? |
Zo zullen er altijd wel enkele zijn, dan vind ik zaterdag 7 juli een betere optie :) |
|
|
|
|